Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو بازی Scalebound و Crackdown در E3 نمایش نخواهند داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Scalebound-Skip-E3.jpg]

به تازگی مایکروسافت تایید کرده است که دو بازی انحصاری کنسول Xbox One یعنی Crackdown و Scalebound هم همانند Quantum Break در E3 حضور نخواهند داشت. با توجه به سخنان شرکت مایکروسافت این دو بازی انحصاری کنسول Xbox One، در Gamescom نمایش خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آقای Phil Spencer، مدیر بخش Xbox، در پستی درون بلاگ Xbox اعلام کردند:
نقل‌قول:
در این چند هفته و چند ماه آینده ما اطلاعات بیشتری از برنامه هایمان در سال 2015  را رونمایی خواهیم کرد. داشتن یک برنامه مناسب برای رونمایی همه بازی های خوب در E3 این نتیجه را به همراه دارد که وقت کافی و مناسب برای نمایش آن بازی ها را نخواهیم داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که برخی از بازی های مهم خود را برای نمایشگاه Gamescom که در آگوست برگزار می شود، نگه داریم. ما این اطمینان را به شما می دهیم که عناوین همچون Crackdown, Quantum Break و Scalebound در کنار بازی های جدیدی که برای Xbox One و Window 10 در نظر داریم، در نمایشگاه گیمزکام حضور قدرتمندی خواهند داشت.
آقای Phil Spencer در گذشته وعد داده بود که با بازی های همچون Halo 5: Guardians, Forza Motorsport 6, و Rise of the Tomb Raider و نمایش بازی های جدید و تجربه های جدید، بزرگترین لیست بازی ها در تاریخ Xbox را رقم خواهد زد.
این خبر ممکن است برای طرفداران Xbox ناراحت کننده باشد اما به هر حال برای نمایش این بازی ها باید تا ماه آگوست در نمایشگاه Gamescom صبر کنید.
چند روز دیگر مایکروسافت در نمایشگاه E3 کنفرانس خود را برگزار می کند، برای اخبار بیشتر و آگاهی از حوادث درون کنفرانس با گیمفا همراه باشید.

منبع