Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Metal Gear Rising 2 در E3 2015 معرفی نخواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  metal_gear_rising_revengeance_black_and_white.jpg]

در اوایل سال 2013، کونامی با همکاری با Platinum Games، عنوان Metal Gear Rising: Revengeance که یکی از برترین بازی‌های Hack & Slash نسل هفتم محسوب می‌شود، را منتشر کرد. مدتی پیش اعلام شد که Platinum Games بازی جدیدی را در E3 معرفی خواهد کرد، به همین دلیل امیدها و انتظارات طرفداران نیز برای معرفی نسخه بعدی Metal Gear Rising به شدت بالا رفت، اما خب مشخص شد که آن بازی جدید عنوانی به نام Transformers: Devastation می‌باشد. متاسفانه هم‌اکنون نیز اعلام شده است که Metal Gear Rising 2 به هیچ عنوان در E3 امسال معرفی نمی‌شود.

یکی از تهیه کنندگان ارشد مشغول به کار در کونامی، Ken-ichiro Imaizumi، در حساب شخصی توییترش و در پاسخ به تعدادی از طرفداران گفته است که:
نقل‌قول: من می‌توانم تایید کنم که Metal Gear Rising 2 وجود نخواهد داشت.
همین حرف تاحدودی باعث گمراه شدن طرفداران شد و عده‌ای فکر کردند که منظور او از این حرف این است که دیگر هرگز ادامه‌ای برای Metal Gear Rising ساخته نخواهد شد. به همین دلیل ایشان حرفشان را تصحیح کردند و گفتند که:
نقل‌قول: قصد من تنها این بود که بگویم که در E3 امسال، Metal Gear Rising 2 معرفی نخواهد شد. من در حال حاضر نمی‌توانم حرفی راجع به برنامه‌های آیندمان بزنم.
با این که این عنوان در E3 امسال معرفی نمی‌شود، اما خب خیلی بعید به نظر می‌رسد که کونامی آن را کاملا رها کرده و هرگز Metal Gear Rising 2 را منتشر نکند.

منبع
شخصاً توقعی هم نداشتم که بخواد معرفی بشه و اگرم برنامه‌ای باشه هر چی دیر تر معرفی بشه بهتر.
ممنون بابت خبر ابراهیم جان.