یکی از برترین و نوآرانهترین بازیهای منتشر شده در نسل هفتم، Dishonored است. این عنوان در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی کاری میباشد. مدت کوتاهی پس از انتشار Dishonored در سال 2012، شایعاتی مبنا بر ساخته شدن نسخه بعدی به وجود آمد. البته Bethesda هیچکدام از آن شایعات را تا به امروز تایید نکرد و تصمیم گرفت که در تمام این مدت سکوت اختیار کند. مدتی پیش از E3 2014، اعلام شده بود که نسخه بعدی بازی Dishonored 2: Arena نام دارد. چند روز پیش نیز شایعاتی مبنا بر حضور نداشتن این بازی در E3 امسال منتشر شده بودند، اخبار و شایعاتی که باعث ناراحتی بسیار زیاد طرفداران شدند. دو روز پیش و به صورت ناگهانی صحبتهای سازندگان بازی که پیرامون معرفی Dishonored 2 بودند، به صورت زنده از Twitch منتشر شد و همین موضوع مهر تاییدی بود بر حضور Dishonored 2 و معرفی رسمی آن در E3 امسال.
Dishonored 2 به صورت رسمی در E3 2015 و در کنفرانس Bethesda، معرفی شد. در این عنوان شما توانایی بازی کردن در نقش دو شخصیت، یعنی Emily و Corvo، را دارید. هر دوی آنها نیز قاتلانی حرفهای هستند و تواناییهای ویژه خودشان را دارند. شما میتوانید بازی را به شکل یک عنوان اول شخص اکشن طی کنید و با دشمان به مبارزه مستقیم بپردازید، یا با به قتل رساندن دشمنانتان با استفاده از مخفیکاری کارهایتان را پیش ببرید. شما میتوانید از وسایلی که در محیط بازی در دسترس هستند به شکل خلاقانهای استفاده کنید تا دشمنانتان را به قتل برسانید. انتخابهایی که در طول بازی انجام میدهید نیز به شدت بر روی داستان بازی، ماموریتهایی که انجام میدهید و پایان کلی بازی تاثیر میگذارند. شخصیت Emily در طول بازی انیمیشنها، قدرتها و تواناییهای کاملا متفاوتی نسبت Corvo دارد. نحوه انتخاب شخصیت نیز به این صورت است که در ابتدای بازی به شما گزینه انتخاب کردن یکی از آنها داده میشود و پس از انتخابتان دیگر نمیتوانید در طول بازی شخصیتتان را تغییر دهید و باید با همانی که از ابتدا انتخاب کرده بودید، باقی بمانید. در Dishonored 2 بخش co-op وجود ندارد. Dishonored 2 در بهار 2016 تنها برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر میگردد.
وقایع Dishonored 2 حدودا 15 سال پس از وقایع Dishonored به وقوع میپیوندند و دیگر خبری از آن بیماری کشنده که شهر را به نابودی کشانده بود نیست. یک شخص بیگانه تاج و تخت را از Emily Kaldwin دزدیده است. شما مینوانید Emily و یا Corvo را برگزینید و از Dunwall به Karnaca، شهری ساحلی که زمانی بسیار زیبا و باشکوه بود، سفر کند. در Karnaca کلید دستیابی دوباره Emily به قدرت وجود دارد.
در ادامه تعدادی از تصاویر منتشر شده از Dishonored 2 را نیز مشاهده خواهید کرد.
Dishonored: Definitive Edition box art
من که خودم Corvo رو برای بازی کردن انتخاب میکنم.
به نظر من باید مکانیزم های مخفی کاری در گیمپلی بازی رو خیلی بیشتر کنن و محیط هایی که ماموریت هامون درشون به وقوع میپونده هم باید خیلی بزرگ تر بشن.
(06-15-2015, 11:49 AM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]من که خودم Corvo رو برای بازی کردن انتخاب میکنم.
به نظر من باید مکانیزم های مخفی کاری در گیمپلی بازی رو خیلی بیشتر کنن و محیط هایی که ماموریت هامون درشون به وقوع میپونده هم باید خیلی بزرگ تر بشن.
منم اول مال corvo رو میرم بعد مال امیلی رو!!!!!! :cool:
فقط ای کاش گرافیکش مثل تریلرش باشه!!!!!!!!
چیزی که به ما نشون داده شد (گرافیکی که دیدیم) بدون شک in-engine بوده، اما خب نمیشه با اطمینان گفت که قراره in-game هم باشه (البته احتمالاش خیلی بالاست، اما خب گرافیک in-game ممکنه کمی بالا و پایین شه و تا زمان انتشار ممکنه بهبود و یا افت پیدا کنه).
اون طور که از تریلر مشخص بود، بتسدا همون طور که گفتم قرار که محیط های خیلی بزرگ تری رو بسازه.
چیزی که توی تریلر خیلی روش مانور داده شده بود، این بود که بازی هم برای اکشن بازان و هم کسانی که به مخفی کاری علاقه دارن مناسبه (برعکس نسخه قبلی که فقط باید با مخفی کاری پیش میرفتی وگرنه دخلت میومد). امیدوارم با این کارشون خیلی از اصالت بازی فاصله نگیرن و اون رو کاملا اکشن نکرده و طرفداران سبک مخفی کاری رو فراموش نکنن و مکانیزم های مخفی کاری رو خیلی گسترده تر و بیش تر از قبل کنن.
خیلی ها به گرافیک نسخه قبلی ایراد میگرن و از اون به عنوان یه گرافیک بد (!) یاد میکنن، اما خب گرافیک بازی به هیچ وجه بد نبوده. به نظرت Arkane Studios با Unreal Engine 3 نمیتونست یه گرافیک در حد گیرز 3 و یا جاجمنت ارائه بده؟
البته که میتونست، مسئله اینه که نمیخواست. قصدش این بود که گرافیک بازی به این شکل هنری باشه و این موضوع رو به هیچ وجه نمیشه یه چیز بد تلقی کرد.
امیدوارم به جای این که Arkane Studios از یه نسخه بهنیه شده از Unreal Engine 3 استفاده کنه (که فک نکنم چنین کاری کنه)، بره سراغ استفاده از Unreal Engine 4 که یه موتور کاملا نسل هشتمیه و بهشون اجازه ساخت این بازی با یه گرافیک فوق العاده رو میده.
(06-15-2015, 01:08 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]چیزی که به ما نشون داده شد (گرافیکی که دیدیم) بدون شک in-engine بوده، اما خب نمیشه با اطمینان گفت که قراره in-game هم باشه (البته احتمالاش خیلی بالاست، اما خب گرافیک in-game ممکنه کمی بالا و پایین شه و تا زمان انتشار ممکنه بهبود و یا افت پیدا کنه).
اون طور که از تریلر مشخص بود، بتسدا همون طور که گفتم قرار که محیط های خیلی بزرگ تری رو بسازه.
چیزی که توی تریلر خیلی روش مانور داده شده بود، این بود که بازی هم برای اکشن بازان و هم کسانی که به مخفی کاری علاقه دارن مناسبه (برعکس نسخه قبلی که فقط باید با مخفی کاری پیش میرفتی وگرنه دخلت میومد). امیدوارم با این کارشون خیلی از اصالت بازی فاصله نگیرن و اون رو کاملا اکشن نکرده و طرفداران سبک مخفی کاری رو فراموش نکنن و مکانیزم های مخفی کاری رو خیلی گسترده تر و بیش تر از قبل کنن.
خیلی ها به گرافیک نسخه قبلی ایراد میگرن و از اون به عنوان یه گرافیک بد (!) یاد میکنن، اما خب گرافیک بازی به هیچ وجه بد نبوده. به نظرت Arkane Studios با Unreal Engine 3 نمیتونست یه گرافیک در حد گیرز 3 و یا جاجمنت ارائه بده؟
البته که میتونست، مسئله اینه که نمیخواست. قصدش این بود که گرافیک بازی به این شکل هنری باشه و این موضوع رو به هیچ وجه نمیشه یه چیز بد تلقی کرد.
امیدوارم به جای این که Arkane Studios از یه نسخه بهنیه شده از Unreal Engine 3 استفاده کنه (که فک نکنم چنین کاری کنه)، بره سراغ استفاده از Unreal Engine 4 که یه موتور کاملا نسل هشتمیه و بهشون اجازه ساخت این بازی با یه گرافیک فوق العاده رو میده.
به نظر من گرافیک نسخه یکش خیلی هم خوب بود!
اصا اگه اون شکل هنری رو گرافیکش نداشت به نظرم انقد بازیش جذاب نمیشد!!!!!!!!
موتور بازی چی هستش؟ :huh:
(06-15-2015, 01:33 PM)xof vs fox نوشته است: [ -> ]موتور بازی چی هستش؟ :huh:
هنوز مشخص نشده، اما خب با توجه به موتور نسخه قبلی میشه گفت که این یکی میتونه Unreal Engine 4 باشه.
اگر گرافیک in-game بوده باشه که کاملا حس میشد بود. واقعا پیشرفت خارق العاده بودش! اصلا هیچ فکری نمیکردم که اینقدر خوب باشه! فقط حیف شد کاشکی قبلش لیک نمیشد:( ادم سورپرایز میشد:D