Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: اولین اطلاعات از بخش داستانی Dishonored 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  image408-250x156.jpg]

مطمئنم که اولین تریلر از بازی Dishonored 2 را تا الان مشاهده کرده اید؟ حال Bethesda بخاطر هایپ هرچه بیشتر ما و گرامی داشتن این روز، اطلاعات داستانی جدیدی از بازی Dishonored منتشر کرده است که در ادامه با هم می‌خوانیم.


توضیحات کلی بازی:
دوباره ماجراجویی‌های نسخه‌ی اول را تجربه کنید; البته این بار در یک دنیای غنی تر با اتمسفری عمیق و دوست داشتنی تر. با انتخاب یکی از دو شخصیت Emily Kaldwin و یا Corvo Attano – که هر کدام قدرت‌، قابلیت، اسلحه و ابزار خاص خود را دارند- به نبرد تن به تن و یا بی سروصدا با دشمنانتان بپردازید. تمام داستان در اختیار شماست و این شما هستید که وقایع بازی را شکل می‌دهید. سبک مورد علاقه‌ی بازی شما مخفی کاریست و یا بزن، بکش، برو؟ یا شاید اصلا تلفیقی از این ۲ را میخواهید؟ علاقه به استفاده از جادو دارید؟ اصلا بیخیال همه و یک راست هدف اصلی را از بین ببرید; شما اختیار کامل دارید و مطمئنا با کمک قوه تخیل خود، یک گیم پلی جذاب برای خودتان رقم خواهید زد.
داستان:
۱۵ سال پس از اینکه Lord Regent شکست خورد و بیماری نسخه‌ی اول نیز به تاریخ پیوست، یک فرد خودخواه و منفی، تاج شاهنشاهی را از امپراتورس Emily Kaldwin به زور تصاحب می‌کند و کل سرنوشت و وضعیت سرزمین بازی حالت نا مطلوبی به خود میگیرد و این هرج و مرج است که در دریای اطراف شهر، موح می‌زند!
همینطور قابل ذکر است که شما در ابتدای بازی می‌توانید یکی از دو شخصیت Emily و یا Corvo را انتخاب کنید و دیگر پس از آن نقطه امکان تغیر انتخابتان وجود نخواهد داشت; با توجه به اینکه هر کدام از دو شخصیت قابلیت‌های خاص خود را دارند و مطمئنا تجربه‌ی این بازی بصورت Co-Op بسیار جذاب خواهد بود; اما متاسفانه طبق گفته‌ی سازندگان این امکان وجود نخواهد داشت.
به هر حال همه‌ی ما منتظر این بازی هستیم و مطمئنیم این نسخه نیز یکی از بهترین‌ها خواهد شد.
نظر شما چیست؟

گیمفا / علیرضا قاسمیان مقدم

آقا تا اونجایی که من یادمه آخر نسخه یک قبر corvo رو یه جا نشون داد!!!!!
حالا چطور تو این نسخه هست؟
(06-15-2015, 10:11 AM)Jon Snow نوشته است: [ -> ]آقا تا اونجایی که من یادمه آخر نسخه یک قبر corvo رو یه جا نشون داد!!!!!
حالا چطور تو این نسخه هست؟

تو نسخه قبلی Emily هم نشون داد که خیلی پیر شده و به نوعی حکمران سرزمینشه. اون پایان، آخرای عمر Emily رو نشون میداد، یعنی شاید 70 یا 80 سال پس از وقایع بازی.
اما خب تو این نسخه، فقط 15 سال از وقایع نسخه قبلی گذشته.
یک سری اطلاعات دیگه هم هست که میتونی با رفتن به ترد بازی بخونیشون.

https://forum.gamefa.com/Thread-Dishonor...#pid178146