Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Todd Howard :E3 2015 از Fallout 4 می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fallout-4-250x141.jpg]

Fallout 4 قبل از برگزاری E3 2015 معرفی شد و با حضوری درخشان در نمایشگاه مذکور نیز هواداران را بسیار خوشحال کرد. پس از اجرای کنفرانس شرکت Bethesda، آقای Todd Howard به عنوان کارگردان پای صحبت پیرامون این عنوان نشسته اند و از موارد گوناگونی مانند قدرت سخت افزاری پلتفرم ها، صداپیشگی قهرمان بازی و غیره گفته اند. برای مرور صحبت های انجام شده با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آقای Todd Howard پیرامون کنسول های نسل جدید و قدرت آنها گفته اند:
نقل‌قول:
خوب کاملا واضح است که شما کنسول های نسل بعدی را دارید. رایانه های شخصی هم کارایی بسیار بیشتری پیدا کرده اند. مبحثی که به ما مربوط می شود، میزان حافظه موجود است که کنسول ها میزان بسیار زیادی از آن را ارائه می کنند. همین مهم باعث خواهد شد تا اینکه ما محتویات پویای بسیاری را قرار دهیم و چنین چیزی برای ما حائز اهمیت است.
پنجمین عنوان از سری بازی The Elder Scrolls یعنی Skyrim نیز ظاهرا تاثیر بسزایی بر ساخت Fallout 4 داشته است چرا که ایشان در ادامه صحبت های خود می گویند:
نقل‌قول:
با توجه به موفقیتی که Skyrim بدست آورده است، ما اطلاعات فراوانی را کسب کرده ایم پس آنها را رد نخواهیم کرد. این عنوان کاملا باز طراحی خواهد شد به طوری که برخی بازی ها فقط شما را بر روی یک ماموریت متمرکز می کنند اما با بازی تهیه شده توسط ما شما همزمان می توانید همه کار کنید. من چیزی را نمی خواهم لو دهم و صرفا در همین حد که شما به طور همزمان قادر خواهید بود که کارهای گوناگونی را انجام دهید و در همین میان نیز ما داستانی قوی را ارائه خواهیم کرد.
در رابطه با صداپیشگی قهرمان اصلی آقای Todd Howard می گویند:
نقل‌قول:
اگر بازی های قبلی را در نظر نداشته باشید، شما انتظار خواهید داشت که بازی جدید از صداپیشگی بهره مند باشد. اضطراب و نگرانی اصلی ما، یافتن بهترین صدای ممکن برای شخصیت ها است. ما در حاضر دو نفر از بهترین صداپیشگان را در اختیار داریم که صدای قهرمان زن و مرد را بر عهده گرفته اند. با توجه به زمانی که در اختیار داشتند و و اینکه ما نمی خواستیم نویسندگی داستان عقب بیفتد، کار آنها خارق العاده بوده. آنها دو سال است که مشغول ضبط هستند و تا کنون ۱۳,۰۰۰ دیالوگ نیز ضبط شده. این کار خیلی خوب از آب در آمده است و چنین چیزی باعث خواهد شد تا داستان و احساسات را به گونه ای بیان کنیم که قبلا ممکن نبوده.
Fallout 4 در دهم نوامبر برای PlayStation 4 ،Xbox One و PC منتشر می شود.

خبرنگار: آرش سعادتمند

منبع