Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: منتظر نمایش گیم پلی Rise of the Tomb Raider در کنفرانس مایکروسافت باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rise_of_the_tomb_raider1-250x160.jpg]

بعد از اخبار کنفرانس Bethesda اینبار نوبت به مایکروسافت است تا خودنمایی کند. مسلما این شرکت می‌تواند با نمایش انحصاری های قدرتمندش کنفرانس خود را جنجالی تر از همیشه برگزار کند. یکی از انحصاری های برتر این شرکت بازی Rise of the Tomb Raider است که از زمان عرضه تا به امروز هیچگونه ویدئو گیم پلی از آن منتشر نشد.

حال به نظر می رسد این شرکت قصد دارد Rise of the Tomb Raider را به E3 بیاورد و با نمایش گیم پلی بازی همه را انگشت به دهان بگذارد! با توجه به توییت اخیر سازندگان بازی در توییتر، فردا در کنفرانس مایکروسافت باید منتظر نمایش گیم بازی باشیم.
نقل‌قول:
E3 2015 نزدیک است. فردا در ساعت ۹:۳۰ AM PST منتظر اولین تریلر از گیم پلی Rise of the Tomb Raider باشید.
Rise of the tomb raider به صورت زمانی بر روی پلتفرم های Xbox در انحصار خواهد بود و در تعطیلات ۲۰۱۵ بر روی این دو پلتفرم منتشر خواهد شد.

خبرنگار: مهرشاد ابراهیمی
واقعا وقتی این بازی رو مایکروسافت انحصاری خودش کرد من حسرت خوردم:( یکی از بهترین بازی هایی که بازی کردم تامب راید بوده:( در کل امیدوارم امشب یه گیمپلی خوبی ببینیم :rolleyes:
(06-15-2015, 02:53 PM)ragnar las borg نوشته است: [ -> ]واقعا وقتی این بازی رو مایکروسافت انحصاری خودش کرد من حسرت خوردم:( یکی از بهترین بازی هایی که بازی کردم تامب راید بوده:( در کل امیدوارم امشب یه گیمپلی خوبی ببینیم :rolleyes:

مطمئنم برا بقیه پلتفرم ها هم میاد!!!!!!!!