Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: حضور استودیو Quantic Dream در توییتر تنها چند ساعت قبل از کنفرانس سونی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  quanticdreamlogo610-250x131.jpg]

این واقعا به چه معنی است؟ آیا باید شاهد یک عنوان جدید از سمت استودیو‌ی خلاق تحت رهبری دیوید کیج باشیم؟ یا شاید هم تنها به معرفی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Beyond: Two Souls کفایت داده خواهد شد؟


به هر حال استودیوی Quantic Dream یک حساب توییتر جدید باز کرده است و این هیچ معنی‌ای به جز نیاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ عنوان احتمالی آن‌ها ندارد! با توجه به این دو نکته که آخرین عنوان این استودیو، Beyond: Two Souls در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ عرضه شد و دیوید کیج در همان سال با بیان اینکه بازی بعدی آن‌ها در سال ۲۰۱۵ و یا ۲۰۱۶ برای کنسول بعدی سونی منتشر خواهد شد، پس رونمایی از بازی اختصاصی جدید آن‌ها که امسال روانه‌ی کنسول سامورایی‌ها خواهد شد، اصلا دور از ذهن نخواهد بود.
اگر با استودیوی نام‌آشنا‌ی Quantic Dream آشنایی ندارید باید گفت که این استودیوی فرانسوی که در سال ۱۹۹۷ توسط دیوید کیج شروع به کار کرده است، تا به حال بازی‌های Omikron: The Nomad Soul، Fahrenheit، Heavy Rain و Beyond: Two Souls را عرضه کرده است که دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls صرفا انحصاری کنسول پلی استیشن ۳ بودند. این استودیو با معرفی سبکی جدید از بازی‌ها که احساس را با شخصیت‌های بازی گره می‌زند، توجه بسیاری از طرفداران و منتقدین را جلب کرد.
نظر شما چیست؟ آیا هایپ را حس می‌کنید؟ حتما با گیمفا برای کنفرانس سونی همراه باشید!

گیمفا / علیرضا قاسمیان مقدم