Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 75 درصد از بازی کننده ها باران شدید را تمام کردند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در جریان کنفرانس بازی سازان 2011، دیوید کیج مدیر استودیوی کوانتیک دریم که بازی Heavy Rain را ساخته گفت طبق آمار، 75 درصد از کسانی که باران شدید را بازی کرده اند، این بازی را تمام کرده اند.

شاید دیدن این آمار در نظر اول کمی ناامید کننده باشد اما باید بگوییم 75 درصد آمار بسیار خوبی برای یک بازی است. زیرا تحقیقات شرکت های بازی سازی و تهیه ی بازی نشان داده که درصد کسانی که بازی ها را تا آخر می روند به صورت میانگین چیزی بین 20 تا 25 درصد است. به عبارت دیگر فقط یک چهارم از بازی کننده های دنیا بازی ها را تمام می کنند. با توجه به این درصد، می شود فهمید که باران شدید آمار درخشان داشته است.

دوید کیج، سازنده ی بازی باران شدید در کنفرانس امروزش به این موضوع اشاره کرد و آمار باران شدید را با آمار یک بازی بسیار معروف دیگر که همزمان با آن به بازار آمد مقایسه کرد. این بازی چیزی نبود جز «اثر جرمی2» (Mass Effect 2) که از نظر منتقدها امتیازهای بیش تری نسبت به باران شدید کسب کرده بود. میانگین امتیازهای اثر جرمی2 96 از 100 بود در حالی که باران شدید میانگین 87 از 100 دریافت کرد. با این وجود درصد کسانی که اثر جرمی 2 را تا آخر رفته اند 50 درصد است.

البته به نظر می رسد جناب کیج فراموش کرده که بازی اثر جرمی2 یک بازی نقش آفرینی است که تمام کردنش حداقل 30 ساعت زمان لازم دارد اما باران شدید را می شود یک شبه تا آخر رفت!


منبع