Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: کمپین کیک استارتر Shenmue 3 تاکنون به ۶۹۹,۰۰۰ دلار دست یافته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  9b4f386a1619ba866c2e26c3b579b0c9_origina...00x143.jpg]

تمام شد! بالاخره سری جدید Shenmue اینجاست. طی بزرگراری کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2015 بود که آقای Yu Suzuki به عنوان خالق این سری بازی اعلام کردند قصد احیای عنوان نامبرده را دارند. با ما همراه باشید.
همانطور که گفتیم قرار است سری Shenmue بازگردد منتهی این مسئله قرار است از طریق یک کمپین در سایت کیک استارتر، با کمک های خود مردم محقق شود. آقای Suzuki در این باره گفته اند:

نقل‌قول:
اگر قرار بود که Shenmue 3 ساخته شود دوست دارم که با هواداران ساخته شود. از طریق کیک استارتر من می دانستم که چنین چیزی محقق می شود. با حضور هواداران Shenmue از هر کجا، در کنار من می دانم که که می توان یک عنوان لایق این سری را خلق کنیم.
مبلغ اعلام شده برای ادامه مراحل ساخت ۲,۰۰۰,۰۰۰ دلار می باشد که تا به این لحظه توسط ۸,۰۰۴ حامی مبلغ ۶۹۹,۶۸۷ جمع آوری شده است. مانند اکثر عناوینی که در سایت کیک استارتر به چشم می خورد، در رابطه با Shenmue 3 نیز گفته شده که اگر مبلغ مورد نیاز جمع آوری نشود، مراحل ساخت “به پیش نخواهد برده شد”. با نگاهی به دیگر بازی هایی که در کیک استارتر قرار دارند و موفق شده اند، سربلند بیرون آمدن Shenmue 3 از این کمپین اصلا چیز دور از انتظاری نیست.

مترجم: آرش سعادتمند