Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Destiny: The Taken King Legendary Edition معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  29-250x141.jpg]

طبق آخرین گزارشات به دست آمده، باندل جدیدی برای عنوان Destiny معرفی شده است. این باندل The Taken King و هر دو توسعه دهنده و محتویات اضافه ای که تحت عناوین King یا پادشاه به انتشار رسیده است را دارا می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.هم اکنون Destiny: The Taken King – Legendary Edition در دسترس و قابل سفارش دادن می باشد. نسخه مذکور به بازیکنان Destiny عنوان پایه و اصل بازی را به همراه دو گسترش دهنده و محتویات قبلی یعنی The Dark Below و House Of Wolves را ارائه می دهد. این دو گسترش دهنده به انتشار رسیده قبلی هر دو بخشی از Destiny’s Expansion Pass بوده و به قیمت تنها ۳۴٫۹۹$ به فروش می رسد.

با توجه به گسترش دهنده The Taken King که به تنهایی ۳۹٫۹۹$ می باشد، این یک معامله بسیار خوبی برای کسانی که می خواهند برای اولین به جهان sci-fi universe استودیو Bungie وارد شوند، قلمداد می شود.
قابل توجه کسانی که معرفی Destiny: The Taken King را از دست داده اند، این عنوان یک نام تجاری جدید همراه با کمپین داستانی جدید و جست و جو ها و مکاشفات جدید، دشمنان جدید برای مبارزه، مکان های جدید برای کشف، Strike های جدید و نقشه های Crucible، و یک یورش و مبارزه جدید که ” بازیکنان را در یک آزمون قوی قرار می دهد ” می باشد. همان طور که این گسترش دهنده در ماه سپتامبر عرضه می گردد، انتظار می رود جزئیات جدیدی طی ماه های آینده منتشر گردد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما این گسترش دهنده جدید را خریداری می نمایید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.

گیمفا / علیرضا آریایی