Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: WWE 2K16 معرفی شد| با تصاویر هنری جدید منتشر شده همراه باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  wwe-2k16-250x125.jpg]

استودیو ۲K برای اولین بار طی معرفی WWE 2K16، فهرستی از شش عضو و کشتی کج کار کمپانی WWE را منتشر نمود. هم چنین تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد نیز اعلام گردید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

۲K تاریخ انتشار این عنوان را ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۵ اعلام کرده و پلتفرم های مقصد آن هم چون گذشته عبارت اند از کنسول های نسل هفتمی یعنی Xbox 360 و PS3 و کنسول های نسل هشتمی یعنی Xbox One و PS4. هم چنین نیار به ذکر است که نام رایانه های شخصی یعنی PC در لیست پلتفرم های مقصد وجود ندارد.
اسامی موجود در لیست اعلام شده از WWE Superstar ها شامل Seth Rollins, Daniel Bryan Dean Ambrose, Bad News Barrett بوده و از WWE Diva تنها نام سوپر استار خان یعنی Finn Bálo مشاهده می شود و هم چنین شایان به ذکر است که این اسامی، اولین سوپر استار های معرفی شده از مجموعه بزرگ سوپر استار هایی است که مطمئنا در عنوان بعدی WWE موجود می باشند که این بسیار خبر خوبی برای طرفداران این عنوان قلمداد می شود.
شما می توانید تصاویر هنری منتشر شده را در زیر مشاهده نمایید: ( با عرض پوزش خدمت کاربران فهیم گیمفا، تصویر کشتی کج کار خانم یعنی Finn Bálo در مجموعه تصاویر زیر قرار داده نشده است )

[تصویر:  WWE2K16_1.jpg][تصویر:  WWE2K16_3.jpg]
[تصویر:  WWE2K16_5.jpg][تصویر:  WWE2K16_4.jpg][تصویر:  WWE2K16_6.jpg]
 

گیمفا / علیرضا آریایی