Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اولین جزئیات از Mass Effect: Andromeda منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  6-16-2015-12-13-53-AM-250x141.jpg]
پس از صبر چند ساله طرفداران سری Mass Effect، بالاخره در دقایق ابتدایی کنفرانس EA تریلری کوتاه از نسخه جدید به نمایش در آمد که در خود جزئیات زیادی داشت. از پست جدید Bioware نیز می توانیم اطلاعات و موارد زیادی را استخراج کنیم که انتظار برای عنوان جدید را دوچندان می کند. برای مشاهده متن این پست با گیمفا همراه باشید.



پست منتشر شده:

نقل‌قول:
با اینکه هنوز برای ورود و اشتراک گذاری جزئیات زیاد آماده نیستیم، اما همانطور که در تریلر و نام آن مشاهده کردید، این بازی یک ماجراجویی کاملا جدید است که در مکانی بسیار دور و بسیار بعد تر از سه گانه اول به وقوع می پیوندد. شما به عنوان یک انسان بازی می کنید (البته نه شخصیتی که در تریلر بود). در کهکشان جدید Andromeda به بازی کردن می پردازید و از Mako جدید و بهبود یافته استفاده خواهید کرد. و در میان همه این ها، تیم جدیدی از ماجراجویان خواهید داشت که عاشق شان شوید و با شما کار می کنند، به شما یاد می دهند و در کنارتان می جنگند.

مهم ترین جزئیات این پست، اولین اطلاعات داستانی بودند. لازم به گفتن است که Andromeda نام یک کهکشان واقعی و از نزدیک ترین سیستم های کهکشان راه شیری می باشد. Mass Effect: Andromeda از موتور Frostbite استفاده خواهد کرد و تریلر در واقع نشانگر هدف گرافیکی Bioware می باشد. البته می دانیم که تریلرهای به نمایش گذاشته شده در E3 هیچ وقت جلوه های نهایی را به نمایش نمی گذارند. نظر شما در این رابطه چیست؟