Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015 : اطلاعاتی از نمایش دوم Uncharted 4 : A Thief’s End منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  28-250x141.jpg]

بدون شک بهترین بخش کنفرانس سونی مربوط به نمایش هیجان انگیز گیم پلی عنوان Uncharted 4 : A Thief’s End بود که تحسین همگان را بر انگیخت اما این تنها نمایش این عنوان نبود. سونی نمایش دیگری از همین مرحله را برای خبرنگاران به نمایش در آورد که مدت زمان آن دو برابر نمایش موجود در کنفرانس بود و همگان نیز از دیدن آن حیرت زده شده اند.


برخی از خبرنگاران که موفق به دیدن نمایش شده اند، اطلاعاتی از این نمایش را منتشر کرده اند. نیمه ی ابتدایی نمایش دقیقا همان چیزی است که در کنفرانس دیده شده است با این تفاوت که نیتن دریک هنگامی که از روی جیپ به وسیله ی طناب قلاب دار خود می پرد، در نهایت به یک دیواره ی چوبی برخورد نمی کند. در واقع او در سراسر مسیر رودخانه با طناب تاب می خورد و در عین حال خود را از طناب بالا می کشد ولی در اثر ترمز ناگهانی وی به زمین برخورد می کند و وارد گل و لای می شود و در آن کشیده می شود. در نهایت نیتن موفق می شود تا یکی از وسایل نقیله ای که در جلوی او قرار دارند و به وی شلیک می کنند را به دست آورد. وی با پرش از روی وسایل نقلیه خود را به کامیون مدنظر می رساند و در روی سقف آن یک درگیری هیجان انگیز با فرمانده دشمنان انجام می دهد و کنترل کامیون را به دست می گیرد.
[تصویر:  131.jpg]
انفجاری در سمت راست کامیون رخ می دهد و نیتن مشاهده می کند که گروهی از موتور سواران در حال نزدیک شدن به وی هستند. عده ای از آن ها شروع به شلیک می کنند در حالی که عده ای دیگر به کامیون نزدیک شده و سعی دارند تا نیتن را از درون آن به بیرون پرتاب کنند. نیتن با انیمیشن های فوق العاده ای آن ها را پرتاب می کند و در همین حال یک موتورسکلیت دیگر در جلوی کامیون می بیند که سم، برادر وی، در حال راندن آن است. سم از وی میخواهد که به پشت موتورسکلیت بپرد و نیتن نیز برای اینکار سرعت کامیون را زیاد می کند و با قرار گرفتن روی سقف کامیون، روی موتور می پرد در حالی که کامیون در پشت وی واژگون می شود. در صحنه ی پایانی، ماشین زرهی که در ابتدا به دنبال نیتن و سالی بود بار دیگر ظاهر می شود و نیتن با شلیک به آن باعث انفجارش می گردد. در صحنه ی پایانی سم و نیتن بعد از پشت سر گذشتن این ماجرای خطرناک، شروع به خندیدن می کنند. در انتهای نمایش که یک کات سین است، سم و نیتن به مهمانخانه Ikopa که سالی در آنجا منتظرشان است، می روند. آن سه در مورد پناگاه دزدان دریایی که در آن یک گنج پنهان شده استف سخن می گویند. مکالمه در نهایت توسط النا فیشر قطع می شود و نمایش پایان می یابد.
[تصویر:  3.jpg]
همچنین تیم سازنده طی مصاحبه ای که با سایت GameSpot داشته است اعلام کرده که بخش تک نفره بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و احتمالا بخش چند نفره نیز با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. در نسل هشتم نیتن دریک به سمت واقعی و رئال شدن رفته است و این بدین معنی است که نیتن مجبور است بار دیگر وارد جهان دزد ها شود. در این ماجراجویی او به دنبال گنجینه ای افسانه ای از دزدان دریایی می باشد. این بزرگ ترین ماجراجویی او تا کنون می باشد و شرایط فیزیکی و عزم و اراده او بسیار زیاد است و در نهایت او حاضر است برای نجات دادن کسانی که دوستاشان دارد، فداکاری کند. این عنوان در بهار ۲۰۱۶ به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه خواهد شد.

گیمفا / محمد حسین صفری

ادم از یه طرف دوست داره ادامه ی نمایش رو ببینه و از طرف دیگه از اونجایی که اسپویل داستانی داره دوست نداره ببینه! 
ممنون بابت اطلاعات!