Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: محتویات داستانی و اماکن جدید برای Hitman رایگان خواهند بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  hitman-screen-online__3_-672x372-250x138.jpg]

سری جدید Hitman درنمایشگاه E3 2015 با همین عنوان و بدون پسوندی معرفی شد که یک ریبوت هم قلمداد می شود. اگر هنوز شک و شبه ای در رابطه با نحوه ارائه محتویات این بازی از سوی سازندگان دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید چرا که اعضای استدیو IO Interactive توضیح کامل و خوبی را ارائه کرده اند.

طبق توضیحات رسمی که ارائه شده است، بازی Hitman در روز اول ابتدا با محتویات محدودی منتشر می شود و به مرور در سال ۲۰۱۶ شما شاهد اضافه شدن بخش های داستانی جدید و اماکنی تازه برای ماموریت های خود خواهید بود. این محتویات جدیدی که به آنها اشاره کردیم، به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می گیرد و هزینه اضافه ای نیاز نیست که پرداخت شود. همچنین استدیو نامبرده قول داده است که خبری از DLC یا پرداخت های درون برنامه ای نخواهد بود.
آقای Hannes Seifert به عنوان رئیس IO Interactive طی صحبت های خود با سایت Videogamer در نمایشگاه E3 گفته اند:
نقل‌قول:
در زمان عرضه ساخت این بازی تمام شده قلمداد می شود اما هنوز تکمیل نیست. کاری که ما می کنیم، آغاز سفرمان در هشتم دسامبر می باشد و چیزی که ارائه می کنیم یک بازی بزرگ است. بعد در طول سال ۲۰۱۶ ما اماکن و ماموریت های جدیدی را به بازی اضافه می کنیم و گاهی اهدافی به شما داده می شود که مثلا فقط تا ۲ دو روز وقت دارید به سراغشان بروید. اینطور شما شاهد یک دنیای زنده خواهید بود.
نحوه خرید Hitman به این صورت است که شما مبلغ یک بازی کامل یعنی ۶۰ دلار را می پردازید. هر چند محتویات کم هستند اما تمامی مواردی که در آینده عرضه می شوند برای شما رایگان خواهد بود و دیگر نیازی نیست مبلغ اضافه ای بپردازید. پس از اینکه بازی با تمام محتویات به صورت کامل، به روش دیجیتالی منتشر شد، محصول کامل نیز در قالب دیسک به بازار خواهد آمد.
آقای Seifert البته یاد آور می شوند که این بازی یک جور Early Access نیست. ایشان ادامه می دهند:
نقل‌قول:
بازی ما به صورت Early Access در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت چرا که این عناوین به صورت لغوی ناقص هستند و مردم در ساخت آن دخیلند. هر چیزی که ما در هشتم دسامبر منتشر می کنیم کامل خواهد بود و شما تجربه ای با کیفیت بسیار بالا را خواهید داشت. بازی ما همچنین عنوان بسیار بزرگی خواهد بود. خیلی از بازی ها هستند که از شما مبلغ کامل ۶۰ دلار را می گیرند و بعد در آینده از شما طلب ۴۰ دلار برای فروش Season Pass می کنند تا اینکه برای کل محتویات بازی ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار سرجمع پرداخت کنید. ما به این کار پاسخ منفی داده و مخالفیم.
البته در رابطه با میزان محتویاتی که همان روز اول عرضه می شود و زمان مورد نظر برای ارائه محتویات در آینده هنوز تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است. آقای Seifert در این رابطه صرفا گفته اند که روز اول “بازی بسیار بزرگی” منتشر خواهد شد.
Hitman در هشتم دسامبر برای پلتفرم های PC ،Xbox One و PlayStation 4 آماده دانلود خواهد بود.

گیمفا / آرش سعادتمند