Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: کارگردان Uncharted 4 درمورد بازی‌هایی که او را تحت تاثیر قرار دادند میگوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  TLG_E315_06_1434429409-ds1-670x377-const...50x141.jpg]

بدون شک عنوان Uncharted 4: A Thief‘s End یکی از بهترین نمایش های امسال در E3 بود که بسیاری از طرفداران را به وجد آورد. این بازی همراه با ارائه ی اطلاعاتی جدید، از مرحله ی ” جیب ” هم اطلاعاتی به نمایش گذاشت که در نوع بود کم نظیر بود. اما به جز این بازی، عناوین دیگری هم بودند که توانستند خوب هنرنمایی کنند؛ تاجایی که چند روز پیش آقای فیل اسپنسر مجبور به تحسین نمایش The Last Guardian شد. حال به نظر می رسد آقای نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief‘s End، در مصاحبه با خبرنگار وب سایت گیم اسپات به بازی هایی که او را به وجد آوردند، اشاره کرده است. با جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

نقل‌قول:
بازی ای را دیدم که نامش The Last Guardian بود … از نظر من آن بازی خیلی جذاب بود …
آقای دراکمن در حالی که می خندد ادامه می دهد:
نقل‌قول:
من به شما می گویم که بازی Cuphead [ بازی ای از استدیو Cuphead که برای Xbox One و Windows عرضه خواهد شد ] هم توانست به خوبی ظاهر شود. من می خواهم دستم هرچه زودتر به آن بازی برسد. صادقانه بگویم که نمایش بازی Morpheus هم خوب بود.
در ادامه هم آقای Bruce Straley اضافه کردند:
نقل‌قول:
صادقانه بگویم که من خیلی مشتاق تجربه ی بسیاری از بازی ها هستم. بازی های بسیاری وجود دارند، بسیاری از آن ها در حد ” شگفت انگیز ” ظاهر شدند. حال همه باید با نسل جدید بازی ها آشنا شوند.
نظر شما در این مورد چیست؟ نمایشگاه E3 2015 تا چه حد شما را به وجد آورد؟ نظرات خود را با گیمفا به اشتراک بگذارید.

گیمفا / مبین احمدی