Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015: تهیه کننده Fallout 4 پس از ۴۰۰ ساعت هنوز کل دنیای این بازی را کاوش نکرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fallout_4_new_header_131-250x141.jpg]

Fallout 4 به عنوان یک بازی جهان باز نقش آفرینی که سازندگان آن هم در گذشته دنیاهای عظیمی همچون Skyrim را ارائه کرده اند چقدر بزرگ است؟ دقیق نمی شود بیان کرد با این حال با ما همراه باشید تا نظر سازندگان را جویا شویم.

ظاهرا دنیای Fallout 4 به قدری بزرگ است که کارمندان Bethesda از گشت و گذار در کل آن عاجز مانده اند. آقای  Jeff Gardiner به عنوان تهیه کننده ارشد طی صحبت های خود در میز گرد E3 2015  گفته اند:

نقل‌قول:
من تا کنون به مدت ۴۰۰ ساعت این عنوان را تجربه کرده ام اما هنوز هم جاهایی برای کاوش باقی مانده که من ندیده ام.
در کامنتی جالب هم طی صحبت های انجام شده، آقای Todd Howard به عنوان کارگردان گفته اند که نمی دانند چه کسی این محتویات را درون بازی قرار داده است.
این مسئله طبیعی و خیلی معمولی است که تک تک سازندگان موفق به مشاهده نمانده محتویات درون بازی نشوند. به عنوان مثال استدیو Bungie اعضای تیم خود را برای بازی Destiny به دو دسته تقسیم کرده است: گروه فعالیت ها (مبارزات بازیکن علیه بازیکن، Raid) و گروه مسئول ساخت محتویات (مانند House of Wolves).
نظر شما در رابطه با چنین عظمتی چیست؟
Fallout 4 برای Xbox One ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.

گیمفا / آرش سعادتمند

فک کنم ویچر و اسکایریم رو قورت بده   :cool:
دم بدستا گرم!
خدایی چی ساخته!!!!!!!!!!!! Confused0 (21):
نظر من اینه که خداییش عجب تهییه کننده بیکاری داره 400 ساعت میشه 17 روز 40
ولی اگه راست باشه واقعا عجب چیزی میشه Fallout 4
بازیش که جای خود دارد، یک RPG ناب ؛ ولی من از نحوه اجراشون هم خیلی خوشم اومد، ترتیب ارائه و نوع توضیحات و همین طور لحن صحبت‌ها عالی بود؛ واقعا کارشونو بلد بودن، از بین مراسم‌ها و اجراها یکی از بهترین‌ها Fallout بود.  وقتی خودشون میدونن یه بازی توپ برای عرضه دارن باید هم اینقدر با اعتماد به نفس و خوب درباره بازیشون صحبت کنن.
بچه، این اسکایریم رو داریم یه 17 هیجده سالیه میبازی ایم، هنوز توش چیز جدید کشف میشه. ( شایدم کفش میشه، اصلا دمپایی میشه). ولی این لامذهب دیگه ترکونده، یعنی تا زمانیکه نوه هامون برن دانشگاه هم تموم نمیشه.
اگه این بنده خدا فقط منظورش بازی اصلی باشه چی ؟؟؟
اگه DLC ها زو حساب نکرده باشه میدونید یعنی چی ؟
یعنی یه بازی نامحدود و کاملا بیپایان