Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با اطلاعاتی از عنوان Uncharted 4با ما همراه باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مسلماً شما هم از دیدن چهره ناتان دریک در تریلر بازی Uncharted 4 در کنفرانس سونی متحیر شده اید. ناتی داگ نشان داد که همیشه در ساخت انیمیشن چهره‎ی شخصیت های بازی یک گام جلوتر از بقیه شرکت ها است. حال به تازگی آقای Jeremy Yates اطلاعات جدیدی را درباره‎ی نمایش گیم‎پلی که در E3 نمایش داده شد با ما در میان گذاشته است.  بر طبق گفته‎های اقای Jeremy Yates انیمیشن هایی که در بازی مورد استفاده قرار می‎گیرند حدود 3.5 ساعت به طول می‎انجامند. دمویی که در جریان کنفرانس سونی به نمایش گذاشته شد چیزی حدود 1.5 ساعت انیمیشن را در خود جای داده بود. 30 دقیقه از این انیمشین های ایجاد شده به مردم بازار تعلق داشته است.

[تصویر:  Uncharted-4_drake-scaffolding_1434429059...strain.jpg]
سری آنچارتد کار خود را در سال 2007 با Uncharted: Drake's Fortune شروع کرد. پس از استراحتی دو ساله سر انجام ناتی داگ با عنوان Uncharted 2: Among Thieves بازگشت و موفیقت های بسیاری به دست آورد. آخرین نسخه‎ای که تا به حال منتشر شده Uncharted 3: Drake’s Deceptio نام دارد که به اعتقاد بسیاری بهترین ساخته‎ی ناتی داگ به شمار می‎آید. هم چنین دو بازی Uncharted: Golden Abyss و Uncharted: Fight For Fortune در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌دستی PlayStation Vita منتشر شدند.  قرار است مجموعه ای از سه عنوان نخست سری در قالب یک بسته و تحت عنوان The Nathan Drake Collection برای PS4 روانه ی بازار شود تا بازی‎بازانی که در نسل قبل از کنسول سونی بی بهره بوده اند با داستان سری آشنایی کامل پیدا نمایند. چهارمین قسمت در سری بازی‌های آنچارتد که با حفظ سبک بازی‌های پیشین، توسط شرکت ناتی داگ قرار است در سال 2016 به طور انحصاری برای PlayStation 4 منتشر شود. ناتان دریک شخصیت اصلی این سری باز هم در این نسخه حضور دارد و به عنوان یک جوینده گنج بازنشسته، بالاجبار به دنیای دزدان باز می‌گردد.


Mobin Ahmadi

خیلی ممنون از نویسنده ی عزیز. در کل خبر در سطح مطلوب قرار داشت

ولی هنوز یه سری نکات هست

1) توی خبر به لغت " ناتان " برخوردم! این اشتباس. یا سعی کن همون انگلیسیشو بنویسی، یا اگه فارسی می ذاری سعی کن تلفظ درستشو بذاری. درستش میشه: " نِیتن "

2) اطلاعات جدیدی را درباره‎ی نمایش گیم‎پلی که در E3 نمایش داده شد با ما در میان گذاشته است " استفاده کردن دوبار پیاپی از یه لغت اونم اینجا، حشو محسوب میشه و بهتره تغییر داده شه.


3) یه نکته ای که خیلی ذهنمو درگیر کرد، اون همه توضیح در ابتدای خبر بود. ترجمه ی صحیح و روان خبر خودش کفایت می کرد.


4)[font=tahoma] آخرین نسخه‎ای که تا به حال منتشر شده Uncharted 3: Drake’s Deceptio نام دارد که به اعتقاد بسیاری، بهترین ساخته‎ی ناتی داگ به شمار " ( رعایت نشانه های نگارشی به خوبی انجام نشده )[/font]


[font=tahoma]5) بعد از اون همه توضیحات قشنگ قیافه ام اینجوری شد  S0 (43) اون همه توضیح رو خوندم ولی در کل حدود 2 -4 خط ترجمه دیدم. اصلا از نقل قول ها، که بخش اصلی خبر بودن، حرفی نزدی. سعی کن خبرو کامل ترجمه کنی نه اینکه یه مشت توضیح اضافی بدی که تقریبا همه ی کاربران ازش مطلع اند![/font]


[font=tahoma]در کل خوب بود.[/font]
مقاله خوب و قشنگی بود ممنون
ولی بعضی نویسنده ها از دبیران زبان فارسی سخت گیر ترن حشو و اسلوب معادله و ..... D:

Mobin Ahmadi

(06-22-2015, 11:54 PM)Amir Hiden نوشته است: [ -> ]مقاله خوب و قشنگی بود ممنون
ولی بعضی نویسنده ها از دبیران زبان فارسی سخت گیر ترن حشو و اسلوب معادله و ..... D:

عزیزم شما اول باید فرق بین خبر و مقاله رو تشخیص بدی بعد بیایی اظهار نظر کنی   S0 (22)

بعدش بیایی فرق بین نویسنده و خبرنگار رو تشخیص بدی  S0 (22)

در حد حرفه ای، اینا همه نکاتیه که باید رعایت بشه و به چشم خوردنشون نمی تونه جالب باشه
تمام نکاتی که مبین گفت رو رعایت کن معین جان.
در داخل تیم، از این هم بیشتر سخت می‌گیریم. حواست باشه.