Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ممکن است در آینده سری Star Ocean جهان باز باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  SO5_01_P11.0.0.jpg]

هفته گذشته در E3 2015 کمپانی Square Enix جدیدترین عنوان علمی تخیلی از سری Star Ocean در سبک RPG را با نام Star Ocean: Integrity and Faithlessness معرفی کرد و آن تازه ابتدای برنامه های این کمپانی برای این سری بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا سخنان و برنامه های Shuichi Kobayashi، تهیه کننده این عنوان، را پیرامون Star Ocean: Integrity and Faithlessness مشاهده بفرمایید.

Shuichi Kobayashi در یک مصاحبه با وبسایت Polygon اظهار داشت که Square Enix برنامه های بلند مدتی را برای این بازی جدید در نظر گرفته است.
وی می‌گوید:

نقل‌قول: در مورد Star Ocean: Integrity and Faithlessness باید بگویم که واقعا دوست دارم یک بازی اساسی بسازم. ما می‌خواهیم چیزی بسازیم که به عنوان پایه ای برای احتمالات آینده عمل بکند. من فقط در مورد این عنوان صحبت نمی‌کنم بلکه می‌خواهم بگویم که قرار است Star Ocean: Integrity and Faithlessness به عنوان یک تعریف جدید برای بازی های آینده سری ساخته بشود و بازی های آینده نیز بر اساس همین نسخه ساخته بشوند.
یکی از این ویژگی هایی که Kobayashi در مورد آن صحبت می‌کند اضافه کردن جهان باز به Star Ocean می‌باشد که طرفداران  آن را درخواست کرده بودند و گفت دوست دارد که این ویژگی را به این سری اضافه کند.

وی در این مورد توضیح داد:
نقل‌قول:
نقل‌قول:
ما می‌خواهیم برای عملی کردن برنامه هایمان کمی زمان به خودمان دهیم ولی وقتی با خودم فکر کردم فهمیدم که برای ساخت یک Star Ocean جهان باز این بهترین زمان است.
Star Ocean: Integrity and Faithlessness برای کنسول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ ساخته شده است و پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۶ میلادی برای منطقه آمریکای شمالی عرضه شود.

منبع