Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در صورت حل نشدن مشکلات نسخهBatman: Arkham Knight PC، پول خریداران بازپرداخت می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Batman-Arkham-Knight-Game-HD-Wallpaper-1...33x300.jpg]
فروشگاه های بسیاری اعلام کردند که اگر پس از انتشار بروزرسان Batman: Arkham Knight مشکلات نسخه PC بازی برطرف نشوند، مبلغی که با آن بازی را خریداری کردند به حساب کاربران بازپرداخت می‌شود.
در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار بروزرسان نسخه PC بازی از سوی Iron Galaxy (گروهی که بازی را پورت کرد) اعلام نشده است، اما تمامی فروشگاه ها برای بازپرداخت مبلغ در صورت حل نشدن مشکلات اعلام آمادگی کرده اند. یکی از این فروشگاه ها طی یک اطلاعیه گفت:
نقل‌قول:
تیم Warner Bros به صورت شبانه روزی در حال کار بر روی بروزرسانی است که به زودی عرضه می‌شود. ما می‌خواهیم شما بدون هیچ مشکلی از بازی خود لذت ببرید، اما اگر بعد از انتشار بروزرسان باز هم مشکلی باقی مانده بود ما مبلغ شما را بازپرداخت می‌کنیم.
این پیام از سوی Steam به کاربران ارسال شده است و فروشگاه های دیگری هم همانند آمازون، GameStop و ... پیام هایی با همچین مضمونی را به کاربران ارسال کرده اند.
مشکلات نسخه PC از زمان عرضه آن گریبانگیر بازی بودند و شکایت های زیادی را از سوی کاربران به دنبال داشتند. این در حالیست که امتیاز کاربران در سایت metacritic به نسخه PC بازی به مقدار زیر رسید!
[تصویر:  Capture5.png]
تا زمان انتشار بروزرسان می‌توانید از راه حل های اینجا برای برطرف کردن مشکلاتتان استفاده کنید.
عنوان Batman Arkham: Knight برای انتشار در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است. این عنوان تنها بر روی PS4، Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و طبق گفته های سازندگان اجرای بازی توسط دو کنسول PlayStation 3 و Xbox 360 غیر ممکن است. عنوان مذکور آخرین عنوان از سری Arkham است که در آن بتمن باید با دشمنانی که با هم متحد شده اند بپردازد. این بار بتمن باید با دشمنان قدرتمند دیگری هم مقابله کند. آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا بتمن را از بین ببرند. آیا موفق خواهند شد؟
منبع
واسه من که عادیه همچین مشکلاتی  :D
خدایی دمشون گرم!!!!!! :)
بازیسازای عزیز کشور ما که حتی حاضر نیستند مشکلات بازیشون رو با آپدیت حل کنن چه برسه به اینکه پول ملت رو بازپرداخت کنن! :(