Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیو People Can Fly مستقل خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  People-Can-Fly-Is-Back.jpg]

استودیو People Can Fly مستقل خواهد شد. این استودیو که در سال ۲۰۱۳ به Epic Games Poland پیوسته بود، اکنون می خواهد با نام قبلی خود یعنی People Can Fly و جدا از Epic Games به عنوان یک استودیو مستقل دوباره شروع به کار کند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
این استودیو که سازنده عناوین Bulletstorm ،Gears of War: Judgment و Painkiller می باشد، قصد دارد دوباره به صورت مستقل کار خود را ادامه دهد. همچنین علاوه بر این خبر اعلام شده است که پروژه ای بر اساس موتور بازی سازی جدید Unreal Engine هم توسط People Can Fly در دست توسعه می باشد.
آقای Sebastian Wojciechowski، مدیر استودیو، همچنان به کار خود در همین سمت ادامه خواهد داد. این استودیو بر روی بازی Fortnite و همچنین عنوان جدیدی کار می کند.
آقای Wojciechowski در رابطه به این موضوع گفتند که:
نقل‌قول:
ما به عنوان اعضای استودیو People Can Fly بسیار در مورد فرصت های جدیدی که در آینده پیش روی ماست، هیجان زده هستیم. ما در حالی که همکاری خود با Epic و استفاده از Unreal Engine 4 را ادامه می دهیم، مشغول کار بر روی یک عنوان جدید هم هستیم.
ما بسیار از Epic به خاطر همکاری با ما در این سال ها و موفقیت هایی که در کنار هم کسب کردیم، سپاسگزاریم و از آن ها تشکر می کنیم.

منبع