Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight در حالت تعلیق!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  bak_sshot088-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

امروز کمپانی Warner Bros در انجمن رسمی Batman: Arkham Knight اعلام کرد که فروش نسخه رایانه های شخصی این بازی فعلا معلق شده است و دلیل آن را مشکلات بزرگ کاربران برای تجربه این عنوان بر روی رایانه های شخصی اشان اعلام کرده است. در ادامه مطلب می‌توانید تمام این اعلامیه از کمپانی را مطالعه بفرمایید.

Warner Bros در مورد تعلیق فروش نسخه رایانه های شخصی بازی گفت:
نقل‌قول: ما می‌خواهیم به دلیل مشکلاتی که برای نسخه رایانه های شخصی Batman: Arkham Knight پیش آمده است از کاربران معذرت خواهی کنیم. ما این مشکلات را بسیار جدی گرفته ایم و به آن اهمیت می‌دهیم و به همین دلیل فعلا تصمیم به تعلیق فروش این عنوان بر روی رایانه های شخصی گرفته ایم. فروش آن تا زمانی که مشکلاتش در حد استانداردهایی که ما تعریف کرده ایم حل نشود معلق خواهد ماند. مابرای مشتریانمان ارزش قائل هستیم و این برای ما مهم است تا از بازی که ما برای آن عرضه کرده ایم لذت ببرند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک تجربه بهتر از Batman: Arkham Knight را برای کاربران رایانه های شخصی فراهم کنیم.
از همینجا از تمام کاربرانی که نظراتی ارزشمند پیرامون این عنوان دادند تشکر می‌کنیم و باید بگوییم که از ابتدای امر در حال بررسی پست ها و نظرات کاربران در انجمن های استیم و فضای مجازی بوده ایم و اگر فکر می‌کنید که می‌توانید با نظرات خودتان به بهتر شدن این بازی کمک کنید به این وبسایت مراجعه فرمایید و ما را از مشکلات محصولمان با خبر کنید. علاوه بر این اگر مایل هستید می‌توانید از اینلینک تقاضای خسارت کنید.
این سری با حمایت طرفدارانش به این مقام و موفقیت رسیده است و از همه شما بابت صبرتان برای آماده شدن یک نسخه بروزرسانی شده از بازی تشکر می‌کنیم. با این نسخه بروزرسانی شده می‌توانید از این عنوان در رایانه های شخصی اتان لذت ببرید.

چیزی که در اینجا حائز اهمیت است این است که چرا Warner Bros از ابتدا این عنوان را به قدری جدی نگرفته است تا برنامه ای برای آزمایش این عنان قبل از عرضه داشته باشد تا از همه چیز مطمئن شود؟ بهرحال تا زمان عرضه یک آپدیت برای حل مشکلات نسخه رایانه های شخصی، می‌توانید از این مطلب برای حل مشکلاتتان استفاده کنید.





منبع
آره به نظر من بهتره اصلا دوباره برای pc پورتش کنن و چند هفته دیگه دوباره منتشرش کنن و اسمشو هم عوض کنن تا شاید اون موقع فروش خوبی داشته باشه ! :D
تازه متاش هم عوض میشه !
بلد نیستن برای PC بازی بدن :@