Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گرافیک عنوان Fallout 4 غم انگیز تر از Fallout 3 خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fallout_4_new_header_2-600x337.jpg]
Todd Howard، کارگردان بازی Fallout 4، اعلام نمود که گرافیک محیطی نسخه‌ی بعدی این سری محبوب به اندازه‌ی نسخه‌ی سوم‌اش غمناک نخواهد بود؛ اما این بدان معنا نیست که با محیطی سرشار از خوشحالی و شادی همراه هستیم، بلکه شاهد جوی مخوف و آخرالزمانی خواهیم بود. او در طی صحبت‌های خود با GameSpot بیان نمود که:

   اگر ما جهانی را خلق کنیم که بجای جزئیات ریز فراوان، دارای عوامل محیطی پویا و متغیر باشد، این مهم علاوه بر سریع‌تر کردن روند بارگزاری بازی، باورپذیری آن را نیز دوچندان می‌کند. چنین مواردی دارای اهمیت بسیاری در نزد ما می‌باشد چراکه باعث می‌شود دیدی وسیع‌تر نسبت به دنیایی غم‌زده و نابودشده داشته باشید.

هنگامی‌که در مورد تفاوت آشکار بین جوّ خسته‌کننده بازی Fallout 3 و عوامل محیطی به‌ظاهر پرجنب‌وجوش‌تر Fallout 4 از او پرسیده شد، پاسخ داد:

   اگر به گذشته برگردیم و Fallout 3 را به‎یاد آوریم، مطمئنا شباهت‌(هایی) بین این دو عنوان می‌بینیم و به همین دلیل هم اگر شما هشت ساعت مداوم به گشت و گذار در محیط بازی بپردازید، عجیب نیست اگر کمی حس غم نسخه‌ی قبلی را تجربه کنید.

کسانی که نسخه Xbox One بازی را خریداری کنند علاوه بر این بازی، یک نسخه دیجیتالی از عنوان Fallout 3 را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که به‌تازگی از نسخه Collector این بازی تحت عنوان Pip-Boy رونمایی شده است. Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (مصادف با ۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ممنون بابت خبر!!!!

نقل‌قول: کسانی که نسخه Xbox One بازی را خریداری کنند علاوه بر این بازی، یک نسخه دیجیتالی از عنوان Fallout 3 را دریافت خواهند کرد.

ینی یه ریمسترد برا Xbox One؟؟؟؟؟؟؟؟