Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Menendez در Black Ops 3 حضور نخواهد داشت؛ Marshawn Lynch نیز شخصیت منفی بازی نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امسال سکان هدایت و مدیریت Call of Duty دوباره در اختیار Treyarch قرار گرفته است. آیا تا به حال به این که این بار چه کسی شخصیت منفی بازی خواهد بود، فکر کرده اید؟ با ما همراه باشید.

[تصویر:  Black_Ops_31.jpg]

این از چشم بسیاری دور مانده است، اما صفحه ی فیس بوک رسمی Treyarch به تازگی به نظر طرفداری که درباره ی شخصیت منفی Call of Duty Black Ops 2 که کسی نیست جز Raul Menendez پرس و جو می کرد، پاسخ داده است.
حتما به خاطر دارید که Black Ops 2 چندین پایان داشت و به همین دلیل Menendez نمی تواند در داستان Call of Duty Black Ops 3 حضور داشته باشد و به همین خاطر کنار گذاشته شده است.
علاوه بر این، اگر فکر کردید که Marshawn Lynch ، فوتبالیست آمریکایی که برای Seattle Seahawks بازی می کند، قرار است نقش شخصیت منفی را برعهده داشته باشد، در اشتباهید. وی فقط حضور ویژه خواهد داشت.
در زیر می توانید متن این نظر را مطالعه کنید:
نقل‌قول:
خوب، یک چیزهایی باید بگم…Marshawn Lynch در بازی حضور ویژه دارد و شخصیت منفی نیست (به عنوان مثال Menendez).دنیای تخیلی Black Ops 3 از حمله ی روبات های پرنده (ِDrones) در سال ۲۰۲۵ نشات می گیرد. به خاطر هدف بازی جدید، Menendez در آن نقشی ندارد ( انجام این کار به خاطر چند پایان داشتن BO2 دشوار می شد.)

نظرات خود را با در میان بگذارید.

**

منبع