Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: عنوان Fallout 4 بر روی کارت GTX 770 به طور متوسط با نرخ فریم ۴۵fps اجرا می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  fallout_4_new_header_13.jpg]
Fallout 4 یکی از بزرگترین نمایش های Bethesda، در نمایشگاه E3 2015 بود. با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم، می توانیم به جرئت بگوییم که Fallout 4 یکی از مدعی های اصلی برای قرار گرفتن در جایگاه «بازی سال» است؛ البته درصورتی که با تاخیری مواجه نشود! تازه ترین شایعاتِ بدست رسیده، خبر می دهند که قرار است این عنوان بر روی کارت گرافیک GTX 770 به طور متوسط با نرخ فریم ۴۵fps اجرا شود. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
اطلاعات بسیاری از گیم پلی و تنظیمات به خصوص بازی، در جریان برگزاری E3 2015 ارائه شد. با این حال، ما هنور منتظر ابلاغ شدن سیستم موردنیاز نسخه ی PC این عنوان هستیم.
همانطور هم که اشاره شد، با توجه به شایعه ی جدید، قرار است عنوان Fallout 4 بر روی کارت گرافیک قدیمی GTX 770 به طور متوسط با نرخ فریم ۴۵fps اجرا گردد. این اخبار از صفحه ی یکی از طرفداران عنوان Fallout 4 به دست رسیده اند؛ طرفداری که ادعا می کند یک نسخه از Fallout 4 را در اختیار دارد! او در این مورد اذعان داشت:
نقل‌قول:
من هیچ گونه تصویری از بازی منتشر نمی کنم زیرا دوست ندارم که مشکل قانونی پیدا کنم ( آن ها این موضوع را اثبات می کنند و این ممکن است برای من بد باشد ). اما در اینجا محتویات پوشه ی بازی را در اختیارتان قرار می دهم.
این مجاز است و مشکلی ندارد. این برای بیشتر قسمت ها قابل بازی است. اما چیزی که مردم باید بدانند این است که، بازی بر روی کارت گرافیک GTX 770 به طور متوسط با نرخ فریم ۴۵fps اجرا می شود.
چیز جالبی که درمورد این شایعه وجود دارد این است که بیشتر مردم درمورد حداقل سیستم موردنیاز بازی صحبت می کنند و معتقد هستند که برای اجرای این بازی به سیستم قدرتمندی نیاز نیست.
همچنین، چندی پیش بود که ما گفتیم این عنوان بر روی کنسول های PS4 و Xbox One با رزولوشن ۱۰۸۰p و با نرخ فریم ۳۰fps اجرا خواهد شد. با این حال، اگر این شایعه حقیقت داشته باشد باید منتظر این باشیم که نسخه ی PC، فریم ریت بیشتری را به نمایش بگذارد.
از طرفی عنوان Fallout 4 از گرافیک فوق العاده ای برخوردار نیست، بنابراین ممکن است این خبر تاحدودی درست باشد.
عنوان Fallout 4 در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

منبع: segmentnext