Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در WWE 2K16 شاهد حضور بیش از 120 کشتی گیر جدید خواهیم بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  wwe_2k16-620x349.png]

طبیعتا، هر فرنچایزی با گذر زمان، باید از همه نظر پیشرفت کند. این قضیه، درمورد نسخه ی جدید سری عناوین WWE 2K نیز صدق می کند. ۲K هرساله چیز جدیدی را به این سری اضافه می کند که ما را به خرید آن متقاعد می کند. حال، اطلاعات جدیدی از عنوان WWE 2K16 منتشر شده است که می توانید آن ها را به تفصیل، در ادامه مطلب مشاهده کنید.
امسال، ۲K قرار است بزرگترین فهرست کشتی گیران را در سری عناوین WWE 2K16 معرفی کند. این کمپانی اعلام کرده است که بیش از ۱۲۰ کشتی گیر جدید در این عنوان گنجانده شده اند که لذت بازی کردن را دوچندان می کنند.
برای کسانی که درمورد لیست کشتی گیران این نسخه شک داشته اند، کمپانی ۲K اعلام کرده است:
نقل‌قول:
برای هر کسی که در این مورد شک دارد، اعلام می کنیم که «بزرگترین فهرست کشتی گیران» در عنوان WWE 2k16 قرار داده شده است. اجازه دهید به شما اطمینان دهیم که ما در حال آوردن بیش از ۱۲۰ سوپراستار به بازی WWE 2K16 هستیم که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. این لیست شامل کشتی گیران زن نیز می شود. وقتی می گوییم ویژگی های آن ها «منحصر به فرد» است، در حال شمارش ۵ کپی از کسی مثل جان سینا، یا ۸ کپی از کسی مثل مارک هنری نیستیم.
همانطور که می توانید تصور کنید، این مدل ها، ما را به طرز دیوانه واری مشغول می کنند، اما ارزشش را دارد.
WWE 2K16 دارای کشتی گیران محبوب بسیاری است. حتی در این نسخه، کشتی گیران NXT نیز حضور خواهند داشت. همه ی این ها باعث می شوند این عنوان، ستودنی باشد.
تا به این لحظه، حضور مبارزانی همچون Paige, Seth Rollins, Dean Ambrose, Bad news Barrett, Daniel Bryan و Finn Balor در بازی قطعی شده است. ما می توانیم انتظار حضور سوپراستارهای بیشتری را، که هفته ی بعد حضور آن ها در بازی اعلام خواهد شد، داشته باشیم. بنابراین با جدیدترین اخبار، با ما همراه باشید.
عنوان WWE 2K16 قرار است روز ۲۷ اکتبر سال جاری برای PlayStation 4, Xbox One, PC, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شود.

منبع