Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rocksteady و Nvidia در حال کار بر روی مشکلات نسخه‌ Batman: Arkham Knight PC هستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  batman-arkham-knight-drivable-batmobile.jpg]
با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، Rocksteady و Nvidia به طور مشترک در حال کار بر روی مشکلات نسخه‌ PC بازی Batman: Arkham Knight هستند تا در سریعترین زمان آن ها را برطرف کنند.
پس از حذف شدن نسخه PC بازی از فروشگاه ها و به تعلیق در آمدن فروش آن توسط خرده فروشی ها، Nvidia به طور جدی دست به کار شد تا به شکایات کاربران رسیدگی کند و با کمک به Rocksteady مشکلات را به حداقل برسانند. مدیر شرکت Nvidia در همین راستا طی یک اطلاعیه گفت:
نقل‌قول:
ما یک بخش پرسش و پاسخ راه اندازی کردیم و منابع ما زمانی که بروزرسان بازی در دسترس قرار گیرد اطلاع رسانی می‌کنند. همچنین بهترین مهدسین ما به صورت شبانه روزی در حال کار با Rocksteady هستند تا در مشکلات به وجود آمده به آن ها کمک کنند.
عنوان Batman Arkham: Knight در 23 ژوئن 2015 راهی فروشگاه ها شد. این عنوان تنها بر روی PS4، Xbox One و رایانه های شخصی عرضه گردید و طبق گفته های سازندگان اجرای بازی توسط دو کنسول PlayStation 3 و Xbox 360 غیر ممکن است. متاسفانه مشکلات نسخه PC از زمان عرضه آن گریبانگیر بازی بودند و شکایت های زیادی را از سوی کاربران به دنبال داشتند. این در حالیست که امتیاز کاربران در سایت metacritic به نسخه PC بازی به مقدار 1.4 رسید! نسخه‌ PC بازی هم اکنون در حالت تعلیق قرار دارد و فروش آن متوقف شده است. تا زمان انتشار بروزرسان می‌توانید از راه حل های اینجا برای برطرف کردن مشکلاتتان استفاده کنید.
منبع
انویدیا که درایور اختصاصی نسخه 353.30 برای بازی رو منتشر کرد! این کارها چه معنی میده?!!
همیشه باید در صداقت گفتار این کمپانی شک کرد!