Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کونامی قصد بهبود بخشیدن به عملکرد بازی MGS5 بر روی PC دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کونامی در رابطه با عرضه MGS5 برای PC، بسیار محتاط است زیرا این شرکت، و همچنین کوجیما، به هیچ وجه نمی‌خواهند مشکلاتی که برای نسخه PC بازی بتمن به وجود آمد، برای آنها نیز به وجود بیاید، همچنین بسیاری از طرفداران این سری بازی، خواهان نسخه HD Collection برای PC هستند. 
[تصویر:  MGSV_e3_01.jpg]
Robert Peeler، در این باره می‌گوید: " به‌زودی نسخه PC بازی MGS5، منتشر می‌شود که نسخه PC این بازی، نسخه‌ای است که ما بسیار بر روی آن، کار کرده‌ایم و ما سعی می‌کنیم که بهترین بازی که می‌توانیم را ارائه دهیم. بدانید که ما نظرات شما را می‌خوانیم و به آنها، عمل می‌کنیم. خواهشا با نظراتتان، ما را حمایت کنید تا بتوانیم کار سختمان را ادامه بدهیم و مشکلات را برطرف کنیم. "
او به طور ساده گفت:" مطمئن نیستم که سازندگان این کار را انجام دهند، ولی درباره نسخه جدید باید به طرفداران بگویم، این بازی متعلق به طرفداران است، کسانی که عملکرد عالی بازی را برروی PC خواهان هستند. "
او همچنین در مورد پورت نسخه Master Collection، برای PC گفت:" نمی‌توانم هیچ قولی بدهم، در حال حاظر، ما بر روی نسخه جدید بازی تمرکز کرده‌ایم. آینده... چه کسی از آینده خبر دار است؟"
لازم به ذکر است که بازی MGS5 در تاریخ ۱ سپتامبر برای Xbox one, Ps4, Xbox 360 و Ps3، و در تاریخ ۱۵ سپتامبر برای PC منتشر می‌شود. 
دوستان لطفا قبل از ترجمه خبر چک کنید و ببینید که خبر تکراری هست یا نه. ممکنه قبلا اون رو یک کاربر دیگه و یا یکی از خبرنگاران قرار داده باشن.
https://forum.gamefa.com/Thread-%D9%86%D...B%8C%D8%AF


بسته شد.