Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Yu Suzuki امکان ساخت عنوان Shenmue HD تایید نمود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Yu Suzuki تایید نمود که او قصد دارد تا وارد مذاکراتی با Sega در خصوص احتمال ساخت Shenmue و Shenmue II HD شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طی مصاحبات اخیر انجام شده Q&A در شبکه اجتماعی Twitter ( از طریق DigitalSpy )، طراح بازی های افسانه ای شفاف سازی نمود که آنان هم چنان تعریف بزرگی از بازی های ماجراجویی دارند که حفظ حقوق هر دو عنوان توسط Sega این امر تایید می نماید.
بدین ترتیب به طور کامل سازنده نرم افزار های ژاپنی و یا Shenmue HD به زودی روز های پر امید و روشن خود را خواهند دید. با این حال، Suzuki San این موضوع را روشن ساخته است که تحقق هدف وی امکان پذیر است.
توسعه دهنده سابق Sega هم چنین اذعان داشت که او امیدوار است که عنوان Shenmue III انتشاری فیزیکی بر روی کنسول PS4 داشته باشد.
Shenmue بر روی Dreamcast و در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و دنباله ای نیز در سال ۲۰۰۱ دریافت نمود.
هم چنین Shenmue II بر روی کنسول Xbox در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این امر زمانی میسر شد که تصمیمی مبنی بر انتشار دنباله عنوان مذکور در کشور آمریکا گرفته شد.
Shenmue III نیز در طول مراسم E3 2015 طی کنفرانس شرکت سونی توسط Kickstarter معرفی شد، که در ادامه نیز این عنوان تنها طی ۲۴ ساعت حدود دو میلیون دلار کمک مالی دریافت نمود. هم چنین شایان به ذکر است که عنوان مذکور موفق شد رکورد سریع ترین بازی ای که توانست یک میلیون دلار را در  در کوتاه ترین مدت در Kickstarter دریافت کند را کسب نماید.
بازی برای انتشار در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ بر روی کنسول PS4 و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است.
نظر شما در این باره چیست؟