Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیر هنری The Elder Scrolls Online به Gearbox Software پیوست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بنا بر اعلام سایت یوروگیمر، آقای Paul Sage، مدیر هنری بازی The Elder Scrolls Online استودیو سازنده را ترک کرد و به استودیو Gearbox Software پیوست. وی یکی از کلیدی ترین افراد در ساخت بازی نام برده شده به حساب می آمد و طراحی های زیبای او مورد تحسین مخاطبین قرار بود. آقای Sage در حالی که استودیو را ترک نمود که تنها سه هفته از انتشار نسخه نسل هشتمی  The Elder Scrolls Online برای کنسول های Xbox One و PS4 می گذشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

[تصویر:  20130710_the_elder_scrolls_online_teso.jpg]

طبق گفته های سایت یوروگیمر، در حال حاضر آقای Sage در استودیو Gearbox Software به عنوان مدیر هنری بر روی پروژه ای جدید فعالیت می کند که به احتمال زیاد Borderlands 3 است. با توجه به برنامه زمانی این استودیو و مهارت های بالای چنین فردی، نمی توان به عنوان دیگری جزء نسخه سوم Borderlands فکر کرد.

قابل به ذکر است که نسخه نسل هشتمی The Elder Scrolls Online در تاریخ 9 ژوئن منتشر گردید اما از همان ابتدا برای برخی از دارندگان PS4 و Xbox One مشکل ساز ظاهر شد؛ چرا که برخی از افراد توانایی ورود به بازی را نداشتند که در نهایت کمپانی نام آشنای Bethesda با انتشار بروزرسانی 16 گیگابایتی مشکل پیش آمده را خاتمه داد.

VG247