Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: «شب» و «باران» بر مسابقات Forza 6 تاثیر گذار خواهند بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  forza-motorsport-6_017-760x428-250x141.jpg]

Turn 10 به تازگی درمورد سیستم بی نظیر بازی Forza 6 صحبت های جدیدی انجام داده است. طبق این صحبت های جدید، در عنوان Forza 6، عوامل محیطی از قبیل «شب» و «باران»، مسابقات را متحول خواهند کرد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

طی مصاحبه ی جدید وب سایت PixelDynamo با آقای Bill Geise، مدیر نوآوری عنوان Forza 6، این اطلاعات جدیدِ بازی، به اشتراک گذاشته شده اند. Geise درمورد مسیر طولانی پیموده شده توسط Turn 10 برای ساخت بازی، سخن گفت و با اشاره به سختیِ کار، اعلام کرد که این ویژگی های جدید، بازی را به سوی «واقعیت» می برند.
برای پیاده سازی چنین چیزهایی در بازی، Turn 10 از مسیر های مسابقه ی واقعی دیدن کرده است تا بتواند به خوبی، آن ها را وارد این بازی کند. حتی Turn 10 به مطالعه درمورد این مسیرها نیز روی آورده است تا بتواند «گودال های کوچک درون مسیر مسابقه را که آب درون آن ها جمع می شود» را نیز بازسازی کند! واقعا عالی است. انیماتورهای Forza 6 به خوبی توانسته اند این مهم را در بازی پیاده سازی کنند.
اما، باران، تنها زیبایی عنوان Forza 6 نیست! چیزهای دیگری هستند که زیبایی های خاصی به این عنوان بخشیده اند. البته، بارانی که در بازی می بارد، تاثیر زیادی بر اتومبیل ها و چگونگی حرکت آن ها در جاده خواهد گذاشت.
به علاوه، این عنوان لذت رانندگی در شب را به کاربران هدیه می دهد. البته نباید فراموش کنیم که «شب» و «باران»، سال گذشته به عنوان Forza Horizon 2 اضافه شده بودند، اما این اولین نسخه از سری Forza Motorsport است که دارای این ویژگی هاست. مسابقان شبانه نیز تاثیراتی بر اتومبیل ها خواهند گذاشت.
Geise اضافه کرد که مسیرهای بازی در شب، خنک و طبیعتا هم در روز، گرم خواهند شد. بدون شک، باراش باران در شب، موجب خواهد شد تایرها، بر روی جاده سر بخورند و کنترل ماشین را برای کاربر، سخت کنند.
با توجه به اطلاعات جدیدِ بازی، باید منتظر عنوانی جذاب از سوی Turn 10 باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا می توانیم Forza 6 را رقیب Need For Speed بدانیم؟

سورس
به نظرم Need for speed تو چند تا نسخه ی آخرش پیشرفت چشم گیری نداشته و یه روند یکنواخت رو طی کرده در حالی این موضوع برای Forza کاملا بر عکسه...
به نظرم امسال نید فور اسپید بهتره