Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پچ 1.03 عنوان Batman Arkham Knight هم اکنون بر روی PS4 آماده ی دانلود است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  batman-arkham-knight-ps4-137468.jpg]
همانند سایر بازی ها، عنوان Batman Arkham Knight نیز پس از انتشار، با مشکلات متعددی بر روی پلتفرم ها رو به رو شد که در این بین سهم پلتفرم PC، از همه بیشتر بود. کاربران نسخه ی PC بازی، هنوز هم نتوانسته اند آن طور که باید و شاید به تجربه ی بازی بپردازند. اگر به یاد داشته باشید، چند روز پیش اعلام کردیم که جدول امتیازات Batman: Arkham Knight در PS4 کار نمی کند؛ حال پچ ۱٫۰۳ این عنوان برای رفع این مشکل عرضه شده است. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
همانطور هم که اشاره شد، یکی از مشکلات نسخه ی PS4 بازی این بود که جدول امتیازاتِ بازی، کار نمی کرد. بنابراین، به لطف پچ ۱٫۰۳ بازیکنان قرار است دیگر بدون این مشکل، به تجربه ی بازی بپردازند.
این پچ جدید، با حجم تنها ۱۰۰ مگابایت بر روی PS4 آماده ی دانلود است. در قسمت یادداشت های این پچ تنها این نکته اعلام شده است: ” مشکلات جدول امتیازات رفع خواهد شد “؛ بنابراین انتظار نداریم که این پچ، مشکلات دیگری را حل کند.
عنوان Batman Arkham Knight هفته ی پیش برای PlayStation 4، Xbox One و PC عرضه شد. بازی تقریبا بر روی تمامی پلتفرم ها دچار مشکل شد که در این بین، PC از همه بیشتر مشکل داشت. حتی اوضاع آنقدر بد بود که WB (مخفف: برادران وارنر) فروش نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight را متوقف کرد.
همانطور هم که خودتان می دانید، اصولا نسخه ی PC بازی ها، مدتی است نادیده گرفته می شوند؛ با حداقل، توجه زیادی به آن ها نمی شود. این موضوع، موجب شد که عنوان مذکور، شروع خوبی بر روی پلتفرم PC نداشته باشد.
نسخه ی PC عنوان Batman Arkham Knight توسط Iron Galaxy ساخته شد؛ این درحالی بود که Rocksteady بر روی نسخه های کنسولی بازی تمرکز کرده بود. Iron Galaxy هم اکنون با همکاری استودیوهای مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه ی PC عنوان Killer Instinct است. امیدواریم Killer Instinct نیز به سرنوشت Batman Arkham Knight دچار نشود …
نظر شما در این باره چیست؟!


منیع