Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مراسم The Game Awards 2015 در ماه دسامبر برگزار خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  2723166-thegameawards-250x139.jpg]

The Game Awards سال پیش با موفقیت عناوین صاحب نامی همراه بود که لذت مراسم را دو چندان می کرد. امسال نیز، با وجود عناوین بزرگی که از سوی استودیوهای مختلف عرضه شده اند ویا قرار است عرضه شوند، بدون شک The Game Awards جذاب خواهد بود. حال، آن طور که به نظر می رسد، قرار است مراسم The Game Awards امسال، در ماه دسامبر برگزار شود. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
این خبر، چند ساعت پیش از سوی توییتر رسمی The Game Awards اعلام شد:
نقل‌قول:
مراسم E3 2015 یک حماسه بود! با اخبار اطلاعات بیشتر با مراسم The Game Awards 2015 همراه باشید. The Game Awards 2015 قرار است در ماه دسامبر برگزار شود.
اگر به یاد داشته باشید در The Game Awards 2014 کمپانی نینتندو، با یک نمایش سالم و جذاب، همگان را شگفت زده کرد. عنوان The Legend of Zelda Wii U برای اولین بار به نمایش عموم گذاشته شد و توانست با نمایش خوب خود، طرفداران به هیجان بیاورد. در کنار آن، این کمپانی عنوان Super Mario Maker، اسم رمز S.T.E.A.M و … را معرفی کرد که در نوع خود عالی بود.
باید دید که آیا نیتندو می خواهد مجددا نمایش این چنینی در The Game Awards داشته باشد. اگر صادق باشیم، نمایش نینتندو در E3 2015، آن زرق و برق کافی را نداشت و خیلی خسته کننده بود. حال این کمپانی زمان کافی را برای آماده سازی خود برای The Game Awards 2015 دارد.
نظر شما در این مورد چیست؟

منبع