Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از ویژگی جدید بازی Clash Of Clans رو نمایی شد| Haste Spell در راه است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کلشر ها بشتابید! روستا هایمان قرار است مرگبار تر از دیروز شود! قرار است در اتک و حملات جدیدمان حریف را خاکستر کنیم! آپدیت یا به روز رسانی جدید ما را قوی تر از گذشته خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
بازی آنلاین Clash Of Clans بسیار در دنیا پر طرفدار است و می توان آن را یکی از بزرگ ترین عناوین آنلاین تلفن های همراه هوشمند قلمداد کرد. شرکت سازنده بازی مذکور نیز روز به روز آن را زیباتر و هیجان انگیز تر از گذشته می کند و اعتیاد بازیکنان را به آن شدیدتر می کند. چندی پیش بود که شرکت سازنده و توسعه دهنده این بازی یعنی شرکت Supercell Games از آپدیت یا به روز رسانی جدید خود رونمایی نمود. از ویژگی های این آپدیت جدید می توان به Dragon یا اژدها لول ۵ اشاره نمود که هواداران را بیش از پیش در Clan War ها قوی می کند.
شرکت سازنده بازی مذکور طی اعلامیه از پنجمین ویژگی آن رونمایی نمود. به عبارتی دیگر Supercell Games از پنجمین sneak peek رونمایی کرد. این ویژگی یک Spell یا ورد جدیدی می باشد که قرار است در Spell Factory یا کارخانه ورد قرار گیرد. اما با این تفاوت که قرار است در یک Spell Factory جدید یعنی Dark Spell Factory قرار گیرد. بدون شک این ورد جدید باید بسیار قوی باشد چرا که برای ساخت آن نیاز به ماده Dark است. این ورد Haste نام دارد که به معنای عجله می باشد. به این Spell یا ورد جدید لقب ” سریع ترین افزایش دهنده سرعت ” داده شده است که که در نیمی از فضای ذخیره سازی ورد Rage یا خشم قرار می گیرد، چرا طبق ویژگی های معرفی شده برای این ورد جدید با ورد Rage مقایسه می شود زیرا شباهت های زیادی با یکدیگر دارند.
اگر شما تیزر منتشر شده اخیر را مشاهده کرده باشید، نشان داده شد که این Dark Spell جدید دو فضای خالی را هنگام ساخته شدن تا مصرف شدن اشغال می نماید، در حالی که دیگر ورد ها یا Spell ها تنها یک فضای خالی را اشغال می کنند. البته روش کار Haste Spell به طوری است که هیچ آسیبی به حریف وارد نمی کند و یا حتی کمکی به بالا رفتن توانایی آسیب رساندن نیرو نمی کند، اما می بینم که اکثر مردم از Rage Spell برای بالا بردن سرعت حرکتی استفاده می کنند. بنابراین این ورد یا Spell جدید خبر خوبی برای این دسته بازیبازان محسوب می شود و کار آنان را راحت تر از گذشته می کند.
علاوه بر این، در انجمن های Clash Of Clans، شرکت Supercell اعلام کرد که در آپدیت یا به روز رسانی جدید از زبان های عربی و چینی نیز پشتیبانی می شود.
این موضوع مشخص نیست که این آپدیت یا به روز رسانی جدید در چه زمانی منتشر می شود و شروع به کار می کند، اما با وجود این که امروز از پنجمین ویژگی آن رونمایی شد، بعید است که دیگر ویژگی های جدیدی معرفی شود.
در حال حاضر این به روز رسانی جدید از بزرگ ترین به روز رسانی های این بازی که تا به حال منتشر شده است محسوب می شود. شما می توانید چهار ویژگی معرفی شده ای که در گذشته از آن ها رونمایی شده است را در زیر مشاهده نمایید:
Level 5 Dragons ( اژدها لول پنج )
Dark Spell Factory w/ Poison Spell ( کارخانه ورد سازی جدید تحت عنوان Dark Spell Factory همراه با ورد جدیدی با قابلیت سمی کردن محیط اطراف تحت عنوان Poison Spell )
Earthquake Spell ( ورد جدیدی با قابلیت ایجاد زلزله تحت عنوان Earthquake Spell )
Massive changes to competitive multiplayer ( تغییرات گسترده در بخش رقابت های چند نفره )
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما نیر برای انتشار این آپدیت یا به روز رسانی جدید هیجان زده هستید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.






نمیدونم سلیقم چپکیه یا همه همینجورین، از این بازی متنفرم :D
(06-30-2015, 09:55 PM)kourosh gamer s نوشته است: [ -> ]نمیدونم سلیقم چپکیه یا همه همینجورین، از این بازی متنفرم :D

احساس مشترکی داریم! :D
(06-30-2015, 09:58 PM)Venom snake نوشته است: [ -> ]
(06-30-2015, 09:55 PM)kourosh gamer s نوشته است: [ -> ]نمیدونم سلیقم چپکیه یا همه همینجورین، از این بازی متنفرم :D

احساس مشترکی داریم! :D
بازیی که ته نداره به درد سازندش می خوره. من تا لول 100 آوردم تازه فهمیدم بازی ته نداره فقط لول می ره بالا دادم رفیق حال کنه. که چی بشه آخه؟
(06-30-2015, 09:55 PM)kourosh gamer s نوشته است: [ -> ]نمیدونم سلیقم چپکیه یا همه همینجورین، از این بازی متنفرم :D

کلا اگه گیمر نوب نباشه از این بازی متنفره!!!!!!!!!

نقل‌قول: از ویژگی  جدید بازی Clash Of Clans رو نمایی شد

ای کاش هیچوقت معرفی نمیشد!!!!!!! Confused :dodgy:
دقیقا همینطوره.اصلا ته نداره.همین وقت رو ادم میتونه یک مهارت یا هنر جدید یا حداقل چندین بازی زیبا انجام بده.خیلی مسخرست.توی گلوبال ابرومون رفته با این پیام ها.محلی برای دوستی شده تا بازی.مسخره تر این که وقتی ان میشی یهو میبینی دهکدت نابود شده.
(06-30-2015, 10:05 PM)fredmehdi نوشته است: [ -> ]دقیقا همینطوره.اصلا ته نداره.همین وقت رو ادم میتونه یک مهارت یا هنر جدید یا حداقل چندین بازی زیبا انجام بده.خیلی مسخرست.توی گلوبال ابرومون رفته با این پیام ها.محلی برای دوستی شده تا بازی.مسخره تر این که وقتی ان میشی یهو میبینی دهکدت نابود شده.

به قرآن من یه دفه تو همون گلوبالش دیدم ملت داشتن به آمریکایی فش میدادنو میگفتن ایران بهترین کشور دنیاست و خلاصه مثل خر داشتن فخر کشور  3 نقطشون رو میفروختن!!!! :@ :dodgy: :dodgy: :dodgy: :dodgy:
افتضاح ترین بازیه جهان Confusedick:
منم ی زمانی خیلی مشتاق بودم تو بازی پیشرفت کنم ولی بعد ی مدت بازی روند تکراری به خودش میگیره.الان دیگه فقط موقعی انلاین میشم که داییم هست هر وقت میاد گیر میده برو کلشت. :D :D
127 lvl و هنوز هم نمیدونم چرا بازی میکنم فقط میدونم باید اینکارو بکنم همین
 یکی بیاد بهم مشاوره بده