Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با سخنان جدید سازنده عنوان Horizon: Zero Dawn همراه باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیو سازنده عنوان Horizon: Zero Dawn یعنی استودیو Guerrilla Games اذعان داشت که از عملکرد فنی بازی بسیار خوشحال و راضی بوده و IP جدید خود را که در انحصار شرکت سونی می باشد را بسیار بلندپروازانه می داند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مادر ادامه مطلب همراه باشید.
طی صحبت هایی که در صفحه اجتماعی Twitter انجام شد، کارگردان عنوان مذکور یعنی Mathijs de Jonge گفت:
نقل‌قول:
در حال حاضر ما از کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه بسیار راضی و خوش حال هستیم و مادرحال فشرده سازی حجم زیادی از محتویات در داخل بازی هستیم.
علاوه بر این de Jonge در ادامه افزود که استودیو مقیم شهر آمستردام، به صورت جدی در حال کار بر روی نرخ فریم Horizon بوده تا اطمیان لازم را جهت این امر که نرخ فریم فعلی در هیچ شرایطی افت نداشته باشد، حاصل نماید.
در جای دیگر، این شرکت به همگان نشان داد که عنوان آن ها فاقد بخش چند نفره می باشد، اما شایان به ذکر است که استودیو مذکور اذعان داشت که در حال حاضر تمرکز اصلی آنان بر روی بخش تک نفره ( single_player ) می باشد. پس تنها می توان امیدوار بود که در آینده ای نزدیک بخش چند نفره برای این عنوان معرفی شود.
عنوان Horizon: Zero Dawn طی مراسم E3 2015 و در کنفرانس مطبوعاتی سونی معرفی شد که با استقبال شگفت انگیزی از سوی هواداران مواجه شد. عنوان مذکور در تاریخی نا معلوم در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما عدم وجود بخش چند نفره به چهره این بازی آسیب می رساند؟ آیا استودیو مقیم شهر آمستردام می تواند نرخ فریم را بر روی ۳۰ نگاه دارد؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.