Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی درباره ی سلاح ها و سیستم مبارزه For Honor منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
For Honor یکی از عناوینی است که یوبی سافت در E3 2015 از آن رونمایی کرد و از آن دسته بازی هایی است که واقعا مبتنی بر مبارزات تن به تن می باشد. این بازی سه فرقه ی جنگی دارد که هر کدام سلاح، سبک مبارزه و موارد دیگر مخصوص به خود را دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

[تصویر:  For_Honor_620x349.jpg]

مدیر نوآوری بازی، Jason Vandenberghe، در یوبی بلاگ اطلاعاتی درباره ی سلاح ها و سیستم مبارزه ای که در بازی For Honor مورد استفاده قرار گرفته، منتشر کرده است.
در زیر می توانید صحبت های Vandenberghe را درباره ی سلاح ها مشاهده کنید:
نقل‌قول:
هر زمان که اسلحه تان را نگه می دارید، آن جاست که در امان می باشید. شما به صورت خودکار در آن مسیر مانع ایجاد کرده اید. بنابراین اگر من شمشیرم را سمت چپم بگیرم و شما از سمت چپ به من حمله کنید، من آن ضربه را مهار می کنم، اما اگر شما از سمت راست یا بالا به من حمله کنید من آسیب خواهم دید. تغییر حالت ایستادنم زمان بر است، برای همین باید پیش بینی کنم شما چه قصدی دارید.
همانطور که ممکن است تا الان متوجه شده باشید، سیستم مبارزه در For Honor، حداقل در مقایسه با سایر عناوین مشابه، به منظور پیشرفت و بهتر شدن در بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
در این بازی، مواردی مثل طرز ایستادن حریف و نوع سلاح اهمیت زیادی دارد:
نقل‌قول:
ما سیستم مبارزه ی بازی را به این شکل ساختیم که شما واقعا حالت ایستادن حریفتان را زیر نظر بگیرید. این عملی است که شما در یک مبارزه ی واقعی انجام می دهید. وقتی در مقابل فردی با یک سلاح  قرار می گیرید، شما اهمیت زیادی به موقعیت اسلحه ی آن فرد می دهید. اهمیت خیلی زیادی می دهید چرا که اگر این کار را نکنید…خوب، این مبارزه برای شما تمام شده است.
به نظر شما تغییراتی که سازندگان تلاش می کنند در سیستم مبارزه و سلاح های For Honor ایجاد کنند آیا باعث می شود که این عنوان ارزش خریدن پیدا کند؟
نظرات و پاسخ های خود را با در میان بگذارید.

**
[/url]
[url=http://segmentnext.com/2015/07/01/for-honor-weapons-fighting-system-discussed-by-ubisoft/]منبع