Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کاهش شدید در امد گوگل از کاربران ایرانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قدس آنلاین:در پی اقدامات ضد ایرانی گوگل، کسب درآمد گوگل از کاربران ایرانی به حداقل رسید

به گزارش قدس آنلاین، در واکنش به عدم عرضه‎ی برخی خدمات گوگل برای کاربران ایرانی همچون اندروید مارکت، گوگل آنالیتیکس (Analytics) و گوگل کد، چندی است که گوگل ادوردز (AdWords) در ایران ش ی ل ت ر شده است تا کسب درآمد گوگل از کاربران ایرانی نیز به حداقل ممکن کاهش یابد.گوگل ادروردز (AdWords) قابلیتی است که به صاحبان کسب‌وکار امکان می‌دهد تا آگهی‌های تبلیغاتی خود را در میان محتویات سایت گوگل به نمایش در بیاورند.

به گزارش سیتنا، این ساز و کار باعث می‌شود تا صاحبان کسب‌وکار آگهی‌های خود را در صفحاتی مرتبط به دست مشتریان احتمالی برسانند و هزینه درج آگهی را به دو شکل مبلغی به ازای هر کلیک و یا مبلغی به ازای هر نمایش پرداخت کنند. در حال حاضر مشکلی برای به نمایش در آمدن این آگهی‌ها در گوگل وجود ندارد اما کاربران و مشتریان احتمالی پس از کلیک روی این آگهی‌ها به جای ورود به سایت شرکت‌ها با صفحه ش ی ل ت ر ی ن گ مواجه می‌شوند.

بر اساس نتایج تحقیقات به عمل آمده که از سوی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‎های دیجیتال انقلاب اسلامی، کل سود موتور جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۱ حدود ۳۶ میلیارد دلار بوده که سود این موتور جستجو از کاربران ایرانی در سال گذشته، ۴۴۳ میلیارد تومان – البته با قیمت دلار ۱۶۰۰ تومانی – تخمین زده شده است.

هر ایرانی روزانه به طور میانگین ۵ بار در گوگل جستجو می‌کند و میانگین سالیانه تعداد دفعات جستجو در گوگل توسط کاربران ایرانی یکهزار و ۸۲۵ بار اعلام شده است. بر اساس گزارش بی بی سی، گوگل کلیک پیش از این اعلام کرد که به دلیل تبعیت از قوانین آمریکا در راستای تحریم ایران، برخی از محصولات و خدمات گوگل همچون اندروید مارکت و گوگل کد برای کاربران ایرانی عرضه نمی‌شود
منبع : دنیای بازی
کلا همه با ما مشکل دارنConfused41:
به درک
خیلی هم خوب
بره از عربها پول بگیر !