Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty: Black Ops 3 در حال قدیمی شدن می باشد اما موتور COD بهبود یافته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکثر بازیباز ها و سازندگان حرفه ای جهان دم از قدیمی شدن سری عناوین محبوب COD می زنند و اعتقاد دارندکه آخرین قسمت های منتشر شده از این سری عناوین قابل پیش بینی شده است. حال سازندگان COD در جواب این اشخاص صحبت هایی ارائه نمودند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
به گفته Treyarch، موتور های بازی مانند پیاز است (!)، آن ها لایه دارند. موتور بازی Call Of Duty کار بزرگی جهت تحقق این حرف انجام داده است. موتور مذکور حول موتور Quake 3 Arena id Tech 3 ساخته شده است و دانش کلی آن نخست به صورت فوق العاده بالایی ساخته شد و تا به الان همان طور مانده است و سری عناوین COD بر مبنی آن دانش اولیه ساخته شده اند که باعث تکراری شدن آن می شود.
طی مصاحبه انجام شده با Gamesradar، کارگردان بخش چند نفره عنوان Black Ops 3 یعنی Dan Bunting توضیح داد که چگونه موتور بازی کار می کند. وی اذعان داشت:
نقل‌قول:
موتور ها چیز های با مزه ای هستند. مردم درباره موتور بازی ها به گونه ای صحبت می کنند که موتور تنها چیزی است که بازی بر اساس آن ساخته شده و منحصر به فرد می شود. اما موتور ها واقعا مجموعه ای از فناوری های پیشرفته هستند که دارای پایه ای بسیار اساسی بوده و از نوعی معماری اساسی برخوردار هستند.
حتی اگر از موتور بازی تجدید نظر شود، هم چنان از آن به عنوان هسته حفظ ویژگی های بازی یاد می شود. وی در این باره گفت:
نقل‌قول:
معماری هسته این بازی هنوز هم در صدر فناوری ها قرار دارد که بر اساس دنیای خارج ساخته شده است. اکثر موتورها در صنعت بازی، برای بازی هایی در مقیاس بزرگ، همه دارای یک اصل و نسب خاص از آخرین بازی های ساخته شده می باشند.
به گفته Bunting، یکی از بزرگ ترین تجدید نظر ها در موتور بازی انجام شده است که نشان دهنده چگونگی عملکرد Al در بازی می باشد.
وی در ادامه افزود:
نقل‌قول:
ما بسیاری از تعمیرات اساسی خود را بر روی تکنولوژی های خود انجام داده ایم. ما تا به حال اساسا در حال مهندسی مجدد موتور های گرافیکی خود بوده ایم، اما ما باید مهندسی های مجدد خود را بر روی سیستم Al خود انجام دهیم. مقدار زیادی از آموزش های لازم جهت انتقال به پلتفرم های نسل بعد وجود دارد که این امر سرمایه گذاری بسیار قدرتمندی محسوب می شود.
باری دیگر Bunting صحبت ها را به سوی موتور بازی نزدیک نمود که به راستی قلب عنوان Black Ops 3 چه چیزی می باشد:
نقل‌قول:
در واقع پاسخگویی اصلی ما چیزی است که واقعا به قلب این بازی نزدیک بوده و مقیاس ما بر اساس میلی ثانیه می باشد. توانایی رسیدن به ۶۰ فریم در ثانیه، و توانایی اجرا کردن آن بر روی صفحه نمایش از مسائل اصلی و چشمگیر ما محسوب می شود.
به عبارتی دیگر، بهبود و بازسازی موتور های بازی سازی کهن سال به طور کلی چیزی عجیبی نبوده و استودیو Larian Studios این کار را با قدرت تمام انجام داده است. اگر موتور مذکور به خوبی کار کند، تنها نیاز واقعی آنان نگاه داشتن استاندارد های فعلی به بهترین شکل ممکن می باشد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما فکر می کنید تیم سازنده عنوان Black Ops 3 می توانند هدف خود را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.