Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کمپانی برادران وارنر در مورد مشکلات Batman: Arkham Knight قبل از عرضه خبر داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  batman-inverted.0.0-250x141.jpg]
یکی از کارکنان بخش تضمین کیفیت بازی Batman: Arkham Knight به وبسایت Kotaku گفته است که:
نقل‌قول:
به نظر من این برای کمپانی برادران وارنر خیلی سودمند است که جوری رفتار کند که انگار هیچ خبری از مشکلات نسخه رایانه های شخصی Batman: Arkham Knight نداشته است.
وی اعتقاد دارد که برادران وارنر، ناشر این بازی، ماه ها قبل از عرضه کامل بازی در مورد این مشکلات آگاهی داشته است ولی نخواسته است که کاری در این مورد انجام دهد. صحبت های این منبع آگاه را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

وی افزود:
نقل‌قول:
بعد از آزمایش بازی از مشکلات بسیار آن با خبر شدیم و از آن زمان ماه ها می‌گذرد ولی وقتی بازی عرضه شد مشاهده کردیم که دقیقا همان مشکلات برای نسخه رایانه های شخصی وجود دارد و دست نخورده باقی مانده است.
کیفیت آخرین نسخه سری Batman از استودیو Rocksteady بعد از عرضه سریعا زیر سوال رفت و باعث شد که در مدت کوتاهی پس از عرضه، این عنوان از روی استیم و بازار حذف شود. در همان زمان بود که کمپانی برداران وارنر متن زیر را منتشر کرد:
نقل‌قول:
ما می‌خواهیم از تمام کسانی که برای نسخه رایانه های شخصی عنوان Batman: Arkham Knight مشکلاتی را تجربه کرده اند معذرت خواهی کنیم. ما این مشکلات بسیار جدی تلقی می‌کنیم و به همین دلیل در آینده ای نزدیک فروش نسخه رایانه های شخصی بازی را متوقف خواهیم کرد تا سعی کنیم بازی را به استاندارد های مورد نظرمان و سطحی راضی کننده برسانیم.
ما برای مشتریان خود ارزش بسیار زیادی را قائل هستیم و با وجود آن که تعدادی از کاربران به ما اطلاع داده اند که بدون مشکل در حال تجربه بازی می‌باشند، می‌خواهیم تا تمامی کاربران و خریداران این عنوان بر روی رایانه های شخصی از آن لذت ببرند.
اما با توجه به گزارش جدید وبسایت Kotaku با استناد به اطلاعات چندین منبع ناشناس به نظر می‌رسد که ناشر این بازی از مشکلات به وجود آمده در هنگام عرضه آن زیاد متعجب نشده است و در واقع از وجود این مشکلات آگاه بوده است و همین موضوع باعث شد تا عرضه این بازی از اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی به ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی تاخیر بخورد و بعد از آن نیز انتشار این عنوان به اواخر ژوئن ۲۰۱۵ موکول شد.
این منبع آگاه و ناشناس به این وبسایت گفته است که:
نقل‌قول:
کار بر روی کنسول ها برای ماه ها غیر ممکن شده بود و بخشی از دلیل تمام این تاخیرها این بوده است که کار با نسل جدید کنسول ها بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است.
آن ها افزودند:
نقل‌قول:
ما دائما مشکلات و باگ های مختلفی را که از این بازی کشف می‌کردیم، به کمپانی اطلاع‌ می‌دادیم. مشکلاتی که مربوط به نرخ فریم بودند و یا مشکلاتی که بافت های بازی داشتند را به آن ها اطلاع می‌دادیم. مشکلاتی مربوط بتموبیل، به خصوص در نسخه رایانه های شخصی نیز وجود داشتند
مشکلاتی که بعد از آزمایش بازی مشخص شدند، اکثرا به دلیل نا آشنایی با سخت افزار نسل جدید به وجود آمده بودند. اخبار منتشر شده در Kataku اطلاعات و جزییات بیشتری از پشت صحنه این کمپانی برای انتشار بازی های اخیرش مانند؛ Shadow of Mordor و Mortal Kombat X نیز وجود دارند.
منبع