Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گوی هوش مند در قم رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رونمایی یک فناوری جدید در نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال قم: گوی سفید یا گواسفیرو یک روبات هوشمند است که با بلوتوث به دیتا سرور اندروید متصل می شود و روی زمین تحرک دارد.به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال رضا علی پور مسئول غرفه هنرهای دیجیتال در حاشیه نمایشگاه رسانه های دیجیتال در شهر قم گفت:
محصولات ارائه شده در این غرفه ویژوال گریفی یا همان فضای مجازی از واقعیت است و با معرفی تصاویر سه بعدی بازیدکنندگان را با فضای مجازی آشنا می کند.
وی ادامه داد: دستگاه های سه بعدی با ورژن ها ی بالا جهت پخش فیلم در نمایشگاه مستقر است البته بخشی از تکنولوژیروز دنیا را اجرا کرده ایم و تا ۶ ماه آینده این فناوری به بازار عرضه خواهد شد .
علی پور با اشاره به فرهنگ سازی و کسب استعدادها عنوان کرد: در پی استعداد یابی جوانان و بالا بردن میزان دانش افراد، ازتکنولوژی های ارائه شده می توان دستگاه کیبورد مجازی را نام برد که دارای قابلیت لیزر و مادون قرمز می باشد و جدیدترین نسخه این محصول مالتی تاچ است.
علی پور به محصول دیگری که در نمایشگاه عرضه شده است اشاره کرد و گفت : گوی سفید یا گواسفیرو یک روبات هوشمند است که با بلوتوث به دیتا سرور اندروید متصل می شود و روی زمین تحرک دارد.
علیپور همچنان در خصوص دستگاه تری دی ویور گفت: این دستگاه در نسل اول تکنولوژی تصاویر مخابره شده ودر قالب عینک ،تصاویر را بسیار بزرگ پردازش می کند.
وی اضافه کرد: از قابلیت های این دستگاه می توان به حمل و استفاده از باطری آن اشاره نمود
منبع : دنیای بازی