Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 15 میلیون دلار، جایزه ی مسابقات The International امسال خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  Ys4wOvK1UgoC.878x0.Z-Z96KYq.jpg]
مسابقات قهرمانی Dota 2 سال پیش، با حضور تیم های قدرتمندی همراه بود. اگر به یاد داشته باشید، سال پیش به تیم برنده، ۱۰ میلیون دلار داده شد. آن واقعا پول زیادی بود. البته، با توجه به جایزه ی امسال، ۱۰ میلیون دلار هم رقمی به شما نمی آید! چراکه به نظر می رسد امسال به تیم برنده، ۱۵ میلیون دلار داده خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
در ابتدا، کمپانی Valve اعلام کرد که جایزه ی مسابقات The International 2015 چیزی حدود ۱٫۶ میلیون دلار خواهد بود، اما بعد از آن به لطف فروش The Compendium حدود ۲۵ درصد بر این قیمت، افزوده شد.
اگر ۱۵ میلیون دلار را منهای ۱٫۶ میلیون دلار [که سهم Valve است] بکنیم، در نهایت به رقم ۱۳٫۴ میلیون دلار می رسیم که جایزه ی امسال تیم برنده محسوب می شود.
آن طور که اعلام شده است، رویداد امسال حتی تا سوم آگوست نیز آغاز نخواهد شد.
نظر شما در این باره چیست!؟


منبع 1 - منبع 2
فقط رقم شاید  ببینید بگیدخیلی هست اما این رقم توسط پلیر و طرفداران این بازی جمع شده و با خرید بوک به چنین رقمی دست پیدا کردن با حساب سر انگشتی از هر 9.99 یورو 25% به جایزه اضافه می شه که یعنی چیزی حدود نیم میلیون بوک فروخته شده تا به چنین رقمی جمع بشه. اگر لول بوک ها که میانگین 20 تا 30 هست هم بخوایم حساب کنید باز نزدیک 370000 نفر دارنده بوک هستن که این نشون می ده این جایزه تا چه حد بزرگ و ارزش داره
(هنوز هم جایزه در حال افزایش و امکان فزایش بیشتر هم شاید باشه)