Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ممکن است شرکت EA نسخه‌ی متفاوتی از بازی NFS را در کشور کره منتشر کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Need-for-Speed-Edge-620x333.jpg]
پس از یک سال استراحت دادن به عنوان Need For Speed در سال گذشته، شرکت EA آماده است تا قسمت جدید این عنوان را، در سال 2015، منتشر کند. این سری بازی در حال از بین رفتن و نابود شدن بود ولی شرکت EA، آماده است که امسال این بازی را، به ریشه‌های خود بازگرداند و یک بازی فوق‌العاده را ارائه بدهد. 
اما جدیدا ما متوجه نسخه‌ای از بازی با نام Need For Speed Edge شدیم. در ضمن، شرکت EA، نسخه‌ای که امسال منتشر خواهد شد را فقط Need For Speed نامیده است. 
پس Need For Speed Edge چیست؟
این بازی، توسط موتور بازی سازی Frosbite 3 ساخته شده و توسط Nexon به کشور کره برده شده است. شرکت EA، به دلیل عناوین free-to-play MMO خود بسیار مشهور است.حال آیا ممکن است که نسخه‌ی جدید سری بازی Need For Speed، در کشور کره، به عنوان یک عنوان مسابقه‌ای free-to-play منتشر شود؟ 
در مورد این سوال هنوز هیچگونه اطلاعاتی وجود ندارد و ما هیچ‌ چیزی را درباره‌ی Need For Speed Edge، به جز وجود آن، نمی‌دانیم. 
بسیاری از بازی‌های مشهور همانند Call of Duty و یا Borderlands و... در آسیا، به عنوان بازی‌های free-to-play معرفی و منتشر شده‌اند، همچنین انتشار بازی‌های بزرگ و مشهور در آسیا، به صورت free-to-play، بسیار متداول است، در نتیجه اگر بازی Need For Speed به صورت free-to-play در کشور کره منتشر شود، تعجب نخواهیم کرد. 
شرکت EA هنوز هیچ بیانیه‌ای را در این باره، منتشر نکرده‌‌ است ولی به محض انتشار هرگونه بیانیه یا اطلاعاتی، این پست را آپدیت خواهم کرد. 
آیا شما این احتمال را می‌دهید که روزی عناوین بزرگی همچون COD یا NFS، در غرب نیز به صورت free-to-play منتشر شوند؟ یا باید بازهم گیمرهای کشورهای غربی، مبلغ کامل را بپردازند؟ 

Mobin Ahmadi

خیلی ممنون کوروش جان بابت خبر. یه سری نکات که گفتنشون لازمه:

نمب خوام بازم با ایراد گرفتن شروع کنم! چون واقعا نسبت به روز اول پیشرفت زیادی داشتی. توی نگاه اول، معلومه که علاوه بر بالابردن کیفیت خبر و بهتر کردن شکل ظاهریش، ترجمه ی روان رو هم مد نظر گرفتی که خیلی خوبه و بهت آفین می گم. اما همانند دیگر خبرها، این هم یه سری نکات داره که در زیر شرحشون می دم

* باید بگم دیگه لازم نیست اون ایرادهای پیش پا افتاده رو بگیرم چون سطح کارت داره کم کم وارد سطح حرفه ای میشه، پس واد ایراد های ریز تر هم می شیم:

1) وب سایت منبع، درمورد نابود شدن سری نید فور اسپید یه حرفایی زده ول نه در این حد که شما گفتی: " این سری بازی در حال از بین رفتن و نابود شدن بود " گاهش شاخ و بال دادن به نوشته خوبه، ولی نه در اینجا.

2) " اما جدیدا ما متوجه نسخه‌ای ا " لغت جدیدا، چیز پویایی نیست. بهتره از کلمه ی " اخیرا " استفاده بشه.

3) " این بازی، توسط موتور بازی سازی Frosbite 3 ساخته شده " اشتباه در ترجمه. کوروش جان، develope یعنی توسعه دادن! ترجمه ی صحیح: این بازی، توسط موتور بازی سازی Frosbite 3 توسعه داده شده "

4) خیلی بهتره که اگه لغت: " free-to-play MMO " به فارسی روان ترجمه بشه

5) در چند جای خبر، عدم استفاده از " علایم نگارشی " به چشم می خوره که باید اصلاح بشن.

6) " ولی به محض انتشار هرگونه بیانیه یا اطلاعاتی، این پست را آپدیت خواهم کرد. " خوب، این مشکل یه بحثه طولانیه. ببینید، این قسمتی که با رنگ آبی مشخص کردم صرفا مشکل محسوب نمیشه! بسیاری از سایت های منبع ار جمله همین سایت، خبرنگارهایی دارند که درمورد خبر موردنظر، " بیش از حد " توضیح می دن. درسته، این موضوع خوبه، ولی گاهی توضیح بیش از به خبر لطمه می زنه. این قسمت که مشخص شده، زیاد به این موضوع ارتباطی نداره ولی خواستم این رو اینجا اعلام کنم که کم کم با فاز دوم آموزش آشنا بشی کوروش جان.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در کل باید بگم همچون خبر دیروز، باز هم متعجبم کردی. پیشرفتت در حد فوق العاده بوده. با توجه به اون نمونه های اولیه، هیچ وقت فکر نمی کردم که به این سرعت پیشرفت کنی. ایشالا پله به پله با هم بالا می ریم. بهت قول می دم با این سرعت پیشرفت، در کمتر از چند هفته ی دیگه می تونی توی تیم استخدام شی.

باز هم اینجا بهت آفرین می گم و باید بگم که همینجوری ادامه بده.

متذکر می شم که، این اشکالات در سطح نیمه حرفه ای گر فته شدن و ترجمه ی کوروش به جز چند غلط پیش پا افتاده، مشکلی نداشت.

بازم آفرین و خسته نباشی S0 (22)