Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش PS4 و Xbox One در چین ” ناامید کننده ” است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به اطلاعات منتشر شده از Niko Partners، هر دو کنسول های ۴ PlayStation و Xbox One فروشی ناامید کننده در کشور چین داشته اند. اطلاعات منتشر شده پس از زمان قانونی شدن فروش این دو کنسول در کشور مذکور می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طبق گزارشات منتشر شده مبنی بر فروش کنسول های نسل فعلی دو شرکت سونی و مایکروسافت، هر دو شرکت تا انتهای سال ۲۰۱۵ تنها ۵۵۰,۰۰۰ دستگاه فروش خواهند داشت.
Niko اذعان داشت که به احتمال زیاد در صورت کاهش قیمت کنسول ها، فروش آن ها نیز بهبود می یابد. علاوه بر کاهش قیمت، در صورت عرضه سه برابر بیشتر محصولات نرم افزاری برای هر دو کنسول، میزان فروش نیز افزایش می یابد.
با وجود این حقیقت که در آمد ها از فروش بازی های هر دو کنسول به دست می آید، انتظار می رود که نرم افزار ها و تلویزیون های هوشمند بازی نیز تا پایان سال جاری به فروش ۶۵۴ میلیون دلاری دست بیابند. هم چنین پیش بینی شده است که ارقام ذکر شده تا پایان سال ۲۰۱۹ به ” ۳ بیلیون دلار “ افزایش یابند.
کنسول PS4 در نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا کنون به فروش بیش از ۲۲ میلیون دستگاه در سطح جهانی دست یافته است، که این امر به راحتی برتری کنسول PS4 را به نسبت کنسول Xbox One از نظر فروش به اثبات می رساند. هم چنین شایان به ذکر است که کنسول PS4 دارای ۷۰ الی ۹۰ درصد سهم بازار های سرزمین های اروپایی می باشد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما می توانید دلایل دیگری مبنی بر شکست فروش هر دو کنسول نسل هشتمی در کشور چین بیاورید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.