Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه ی آلفای Star Wars Battlefront لیک شد | شاهد گیم پلی و جزئیات بازی باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دیگر به لو رفتن زودتر از موعد بازی ها عادت کرده ایم و موضوع عجیبی به حساب نمی آید. هم اکنون نیز نسخه ی آلفای Star Wars Battlefront لو رفته و در دسترس عموم قرار گرفته است. بنا بر اعلام کمپانی EA، نسخه ی آلفا تنها برای مدت کوتاهی در دسترس قرار داده شده بود که فرصت طلبان، فرصت را به غنیمت شمرده و با خوش شانسی کم نظیر، قسمتی از بازی را دریافت نموده اند. ویدیوی موجود در ادامه مطلب نشان دهنده ی بخش مبارزات چند نفره ی Battlefront در سیاره نام آشنای Hoth بوده و بر روی PC ضبط شده است.

با گذشت زمان کوتاهی از لو رفتن نسخه ی آلفای بازی Star Wars Battlefront، اطلاعاتی در مورد سلاح ها، وسایل نقلیه، نقشه ها و غیره افشا شده است که به آن خواهیم پرداخت.

[تصویر:  star_wars_battlefront_alpha_menu-600x362.jpg]

در حال حاضر با وجود بسته شدن نسخه ی آلفا خیلی از افراد به نسخه ی لو رفته دسترسی دارند. حال که چنین فایل های ارزشمندی در دسترس عموم قرار دارد، بازیکنان به کالبد شکافی همه ی بخش ها و جزئیات پرداخته اند.

بنا بر پست ارسال شده توسط یکی از همین افراد در NeoGAF، او هر دو بخش چند نفره و حالت ماموریتی را امتحان کرده است. در حالت چند نفره بازی در سیاره Hoth جریان دارد و Walker Assault نیز قابل استفاده است. همچنین امکان انجام ماموریت هایی در سیاره Tatooine وجود دارد. آن طور که به نظر می رسد دو نسخه از نقشه ی Tatooine در بازی هست که در ساعات به خصوصی از روز تغییر می کند و متفاوت است.

سلاح های زیادی برای بازی تدارک دیده شده اند که می توان به E11 ،A280 ،DH17 ،DL44 ،DLT19 ،DLT20 ،SE14c و T21 اشاره نمود. گمان می رود سلاحی مثل EE3 تنها برای شخصیت های خاصی قابل دسترس باشند که برای مثال می توان از شخصیت دوست داشتنی و محبوب Boba Fett نام برد.

در خصوص وسایل نقلیه می توان به T-65 X-Wing، جنگنده TIE، فضاپیمای Lambda، بمب افکن Tie، ناو Corellian، ناو Nebulon B، ناو شکن سلطنتی ستاره (ISD) و AT-ST, AT-AT، موتور 74-Z اشاره کرد.

فایل های موجود هیچ کدام از سرورهای بازی را نشان نمی دهند و فقط سیستمی برای ساخت مسابقه وجود دارد که تنها برای امتحان نسخه ی آلفا کارایی دارد. با این وجود همیشه خوب است به یاد داشته باشید که فایل های موجود تنها نسخه ی آلفا می باشند و برای دسترسی به قسمت های دیگر نیاز به تهیه نسخه اصلی است.

در زیر نیز می توانید ویدیو ضبط شده را مشاهده و یا دانلود نمایید.






بازی Star Wars Battlefront در تاریخ 17 نوامبر برای PC و کنسول های نسل هشتمی Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

1- VG247
2- VG247