Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 3 در Comic-Con رونمایی خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  call-of-duty-black-ops-3.jpg]
با اینکه Call of Duty: Advanced Warfare هم بخش co-op زامبی را شامل می‌شد، اما واقعا باید قبول کنیم آنچنان که باید به دل بازیکنان ننشت و از استقبال زیادی برخوردار نشد. اما مسلما سری Black Ops به همین بخش معروف هستند و نسخه سوم این سری هم از این بخش به خوبی پشتیبانی می‌کند. همه انتظار داشتیم که این بخش از بازی در E3 2015 رونمایی شود اما متاسفانه اکتویژن تنها به پرده برداری از بخش تک نفره پسند کرد.
در نهایت امروز پس از انتشار شایعات فراوان در این رابطه، اعلام شد که از بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 3 در نمایشگاه Comic-Con رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در تاریخ 9 جولای 2015 (پنج شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۴) آغاز به کار خواهد کرد و در همان افتتاحیه مراسم طی یک کنفرانس ویژه آقای Jason Blundell، کارگردان بخش زامبی بازی های Treyarch، از این بخش رونمایی می‌کند.
همچنین در ادامه این مراسم از محتویات Call of Duty: Black Ops 3 Collector’s Editions یک تریلر معرفی خواهد شد. همچنین بعد از معرفی، در روز پنجشنبه افراد حاضر در Comic-Con می‌توانند بخش زامبی را تجربه کنند.
البته این یک مسابقه معمولی بین شرکت کنندگان نیست و تمامی شرکت کنندگان در یک اتاق قرار می‌گیرند و در نهایت افرادی که باقی ماندند باید با حل یک پازل از اتاق چالش خارج شوند.
همچنین دیگر شرکت کنندگان می‌توانند در یک اتوبوس در حال حرکت با نام PlayStation Road به تجربه بخش چند نفره Black Ops 3 بپردازند.
عنوان Call of Duty: Black Ops III در 6 نوامبر 2015 (جمعه، ۱۵ آبان ۱۳۹۴) بر روی PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد. نسخه بتا برای افرادی که اقدام به پیش خرید بازی بکنند در دسترس خواهد بود. در بازی حالت زامبی و حالت 4 نفره co-op وجود خواهد داشت. نسخه آزمایشی بازی در تاریخی نامشخص اما زودتر از تاریخ عرضه رسمی منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد در نسخه آزمایشی سه نقشه برای بخش مالتی پلیر و امکانات ریز و درشت دیگری در دسترس خواهد بود.
منبع
یکی از بهترین بخش این سری، همین زامبیه. 
این سری هم دیگه استراحت نیاز داره
ممنون بابت خبر