Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ایده های قرانی می توانند بهترین محتوا برای تولید بازی باشند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به استقبال نوجوانان از بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: ایده‌های قرآنی می‌تواند بهترین محتوا برای تولید بازی باشد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ایرج عبدی افزود: بازی های خارجی فارغ از ‌ ‌ جذابت‌ و با ارایه‌ صحنه‌های‌ پرخشونت‌ و خشن‌، طرح‌ اسلحه‌های‌ مختلف ‌و تاکید بر سرعت‌ بیشتر فرهنگ‌ خاص را به مخاطب ارایه می دهند.
وی ادامه داد: بسیاری از نوجوان به دلیل استفاده بیش از حد از این بازی ها از جهان اطراف بریده و دور می شوند.
عبدی تاکید کرد: استفاده از این بازی ها موجب دور شدن از مذهب می شود چرا که تبلیغات نادرستی را مشاهده می کنند و همچنین از لحاظ سلامتی نیز خطرات زیادی را به همراه دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: چاقی‌ یکی‌ از معضلات‌ اعتیاد به‌ بازی‌ رایانه‌ ای است و انجام‌ بازیهای‌ الکترونیکی‌، اسباب‌ خانه‌نشینی‌ نوجوانان‌ را فراهم‌ می‌آورد، که‌ همین‌ امر می‌تواند منجر به‌ بروز چاقی‌ شود که‌ این‌ خود به‌ نوعی‌ مشکل‌ زیستی‌ محسوب‌ می‌شود و آسیب‌های‌ مختلف‌ دیگری‌ را در پی‌ دارد.
وی اضافه کرد: در صورتی بازی های رایانه ای می تواند برای نوجوانان مفید باشد که بازی سازان با تسلط کامل به علوم روز، بازی هایی را تولید کنند که برای نوجوان مفید باشد .
عبدی ادامه داد: استفاده از داستان های قرآنی و زندگی ائمه می تواند محتوای خوبی برای ساخت بازی و استفاده نوجوانان باشد.
منبع : دنیای بازی
واقعا کهConfused05:
به قول یارو خنده بازار داریم. واقعا داریم. چنین چیزی داریم اصلاConfused05:
شما بسازید ما بازی میکنیمConfused05:

واقعا که
بستگی داره چه جوری باشه. من موندم باید چیکار کنیم توی بازی.Confused25: