Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Todd Howard: دیگر صفحه‌های بارگذاری Fallout 4، شما را آزار نخواهد داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout-48-620x349.jpg]

صفحه‌های بارگذاری یکی از مشکلاتی هستند که باعت آزار و اذیت گیمر‌ها می‌شوند. مخصوصا بازی‌های کمپانی Bathesda که در صفحه‌های بارگذاری طولانی، مشهور هستند. ولی طبق گفته‌ی سازندگان، Fallout 4، در این زمینه بهتر کار خواهد کرد. 
برای مثال: در Skyrim، یکی از بازی‌های کمپانی Bathesda، برای وارد شدن به هر مکانی، حتی در هنگام عبور کردن از در‌ها، باید صفحه‌های بارگذاری را تحمل می‌کردید. در بازی Fallout 4، درِ بیشتر سازه‌ها باز است و در نتیجه‌، سازندگان برروی کوتاه‌تر شدن زمان بارگذاری بازی، بسیار کار کرد‌ه‌اند. 
در مصاحبه‌ای که با آقای Todd Howard، یکی از سازندگان Fallout 4، انجام شد، از او درباره‌ی وسعت نقشه‌ی بازی، سوالی پرسیده شد. او در جواب این پرسش گفت که آنها بازی را در این راه، اندازه‌گیری نمی‌کنند. قسمتی از سخنان او نیز به ما این اطمینان را داد که صفحه‌های بارگذاری در Fallout 4، برای گیمرها مشکلی را ایجاد نخواهند کرد.
نقل‌قول: در بازی Skyrim، قله‌ها به خودی خود، حجم زیادی داشتند. آن بازی در اصل مکان خاصی نداشت و شما باید به اطراف می‌رفتید و چیز‌های جدید‌تری را کشف می‌کردید، بنابراین کوتاه کردن صفحه‌های بارگذاری در آن بازی، غیرممکن بود. در بازی Fallout 4، در شهر تراکم زیادی وجود دارد؛ اما با این حال، ما توانستیم صفحه‌های بارگذاری را حذف کنیم، چیزی شبیه به Fallout 3، ولی صفحه‌های بارگذاری در بعضی از مکان‌ها وجود دارند. 
همانطور که گفتم، شهر در Fallout 4 بسیار متراکم است، برای مثال: سازه‌های مرتفع که بسیار از آنها باز هستند. شما می‌توانید در گوشه و کنار شهر، ماجراجویی کنید و پرسه بزنید. پس شهر... بسیار بزرگ است! اگر Skyrim را بازی کرده باشید، نمی‌توانم به شما بگویم که وسعت نقشه‌ی Fallout 4، چند برابر آن است. پس فعلا فقط می‌گویم وسعت جهان هر دو بازی، با یکدیگر برابر است. 
صفحه‌های بارگذاری کمتر، به معنای آزار و خستگی کمتر است. 
لازم به ذکر است که بازی Fallout 4، در تاریخ ۱۰ نوامبر سال ۲۰۱۵، برای Xbox one ،PS4 و PC منتشر می‌شود. 
منبع