Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در NBA Live 16 شاهد بهبود گرافیکی بسیاری خواهیم بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  nbalive16westbrook.jpg]
چند لحظه پیش EA Sports، درمورد جدیدترین نسخه از سری عناوین NBA Live گفت که قرار است در این نسخه، شاهد گرافیک بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی باشیم. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
در پست منتشر شده در وبلاگ این کمپانی، EA Sports گفت که برای پیاده سازی همچین گرافیکی در بازی، زمان زیادی صرف شده است. آن طور که به نظر می رسد، قرار است در NBA Live 16 شاهد گرافیکی واقع گرایانه باشیم.
EA Sports توضیح داد که:
نقل‌قول:
 NBA یک ورزش منحصر به فرد است که از سوی خیلی ها ستوده می شود. خیلی ها این بازی را دوست دارند و مطمئنا ما هم باید عنوانی را تحویل آن ها بدهیم که دوست دارند.
برای اینکه EA Sports به شما حس تجربه ی یک بازی عالی را القا کند، این کمپانی، تصویر چهره ی تمامی بازیکنان را اسکن کرده است. EA Sports می تواند با اینکار، گرافیک واقع گرایانه ای که قولش داده بود را در بازی پیاده سازی کند.
البته بازیکنان، تنها چیزهایی نیستند که در بازی اسکن شده اند! آن ها علاوه بر بازیکنان، آیتم های دیگری همچون «لباس ها، کفش ها، جوراب ها، محیط اطراف و …» را نیز در بازی اسکن کرده اند که واقعا عالی است.
همچنین، در بازی شاهد واکنش های بازیکنان نسبت به تصمیم داور خواهیم بود. حتی نورپردازی بازی نیز با پیشرفت های چشمگیری رو به رو شده است و قرار است شاهد نورپردازی عالی در NBA Live 16 باشیم. EA Sports گفت که در این عنوان، بازیکنان پس از مدتی بازی کردن در زمین، عرق خواهند کرد.
با توجه به این توصیف ها، باید منتظر بهبود گرافیکی بسیاری در بازی NBA Live 16 باشیم.
نظر شما در این باره چیست؟


منبع
اگه این قیافه‌ی Westbrook باشه کلا بازی ناامید کنندست. 
البته گیمپلی از همه چی مهمتره که گیمپلی nba 2k16 بهتره :D