Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Destiny: The Taken King دچار کلاهبرداری بزرگی شده است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این روز ها Bungie بازدید های فراوانی را همراه با شکایات زیادی داشته است. بازیباز ها مشکلات زیادی را مبنی بر Red Bull/Destiny گزارش کرده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

به گفته Neogaf، ظاهرا مردم نفهمیده اند که چگونه از کد های Red Bull استفاده نمایند بدون آن که کنسروی خریداری نکنند. برخی از کلاهبرداران گزارش شده از این طریق لو رفته اند که از کد های ساده و قابل حدس استفاده کرده اند و بسیاری از مردم که به طور قانونی نوشیدنی خریداری کرده اند، زمانی که داخل سایت می شدند تا کد های خود را وارد نمایند، متوجه می شدند که کد ها غیر قابل استفاده هستند.

هم چنین شایان به ذکر است که مدتی پیش Bungie اعلام نمود که قصد همکاری با Red Bull در رابطه با انتشار DLC جدید خود یعنی The Taken King دارد. تبلیغی برای بازیبازان از این جهت ارائه شده است. یعنی کسانی که قوطی کنسرو و نوشیدنی خریداری کنند از ۵۰% XP تقویت کننده و ارتقا دهنده برای دسترسی به ” ماموریت های چند مرحله ای ” برخوردار می شوند. انتشار این ارتقا های جدید به هیچ وجه در زمان خوبی نمی باشد، چرا که تعدادی از بازیباز های وفادار عنوان Destiny برای حمایت از این طرح در دام کلاهبرداران مذکور افتاده اند. هم چنین شایان به ذکر است که این تبلیغات ساختگی توسط توسعه دهندگان دیگری مانند Techland تولید و منتشر شده اند.

در این مرحله به نظر می رسد که Bungie و Activision به نوعی باید همتراز و همراه شوند تا خود را از این گرفتاری رهایی دهند. چرا که به وضوح معلوم است که آن ها برای مقابله با این سیل هجومی کلاهبرداران، آن هم در زمان انتشار Taken King، آماده نیستند. مطمئنا این موضوع باید برای آن دسته از بازیبازانی که قوطی ها را خریداری کرده و متوجه این کلاهبرداری بزرگ شده اند، ناراحت کننده باشد.

امیدواریم که هر چه زود تر راه حلی اساسی برا این موضوع پیدا شود.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما آیا Bungie و Activision می توانند توانایی مقابله با این کلاهبرداری بزرگ را آن هم در این شرایط پیدا نمایند؟

نظرتان را با ما در میان بگذارید.