Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو بازی Dragon Quest VII و Dragon Quest VIII برای کنسول ۳DS عرضه خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  DQ8-7-3DS-West-Horii_07-04-15.jpg]

به تازگی و به صورت کاملاً اتفاقی، سازنده سری بازی Dragon Quest تایید کرد که دو نسخه
Dragon Quest VII: Warriors of Eden و Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King برای کنسول دستی ۳DS در غرب منتشر خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
 
شما می توانید گزارشات برخی از طرفداران بازی را درباره ی این خبر از پایین مشاهده کنید.
نقل‌قول:
— Yuji Horii، سازنده بازی، نسخه هفتم و هشتم از سری بازی Dragon Quest را برای ۳DS معرفی کرد. چندی پیش این خبر را آقای Horii در Japan Expo اعلام کرد و به نظر می رسد این دو بازی برای ۳DS در غرب منتشر شوند. پس از مشخص شدن این خبر، شرکت Square Enix تایید کرد که اعلام این خبر برنامه ریزی شده نبود. ( نوشته شده به وسیله ی @jkermarrec, 2)
— به تازگی آقای Horii در Japan Expo اعلام کرده است که دو بازی Dragon Quest VIII و Dragon Quest VII در فرانسه منتشر خواهد شد. ( نوشته شده به وسیله ی @FFRing)
— آقای Horii نسخه هفتم و هشتم بازی Dragon Quest را برای ۳DS معرفی کرد. جالب اینجاست که مترجم آقای Horii هنگام اعلام این خبر ناراحت شد. ( نوشته شده به وسیله ی RedMakuzawa)
آقای Horii اعلام کرد که این دو بازی در فرانسه عرضه خواهند شد. البته می توان دلیل گفتن نام فرانسه، این باشد که نمایشگاه Japan Expo در پاریس برگزار می شود. اگر بازی بخواهد در فرانسه عرضه شود، در انگلیس هم به همان صورت منتشر خواهد شد.
به نظر می رسد Square Enix قصد داشت این خبر را در زمان مناسبی اعلام کند تا طرفداران بازی شگفت زده شوند اما سازنده بازی زودتر دست به کار شد و این خبر را تایید کرد.

منبع