Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با صحبت های جدید سازنده عنوان Mass Effect Andromeda همراه باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازنده عنوان Mass Effect: Andromeda یعنی BioWare اذعان داشت که پیش بینی می کند که پایان عنوان جدید در دست ساختشان که در سبک Action-RPG دنبال می شود، بسیار رضایت بخش تر از Mass Effect 3 خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Chris Wynn، مدیر ارشد تیم سازنده سری عناوین Mass Effect، به سوال یکی از هواداران در شبکه اجتماعی Twitter که پرسیده بود ” آیا پایان Andromeda شادتر از پایان جنجالی ME3 خواهد بود؟ ” پاسخ داد. Chris Wynn در پاسخ به این سوال گفت:
نقل‌قول:
ما هر کاری که از دستمان بر بیایید انجام می دهیم!
عنوان Mass Effect 3 که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، انتقاد های زیادی را از سوی هواداران خود دریافت نمود، چرا که آن ها استدلال می کردند که نظرات و انتخاب هایی که بازیبازان در طول سه گانه انجام می دادند، هیچ نوع تاثیری بر پایان بازی نمی گذاشت.
این امر در نهایت باعث شد که BioWare دست به تولید Extended Cut DLC بزند. DLC مذکور به طور کاملا رایگان عرضه شد و از ویژگی های اصلی آن می توان به اضافه شدن صحنه ها و دیالوگ های جدید و از همه مهم تر، چندین پایان متفاوت اشاره نمود.
عنوان Mass Effect: Andromeda به طور رسمی در طول مراسم E3 2015 و در کنفرانس مطبوعاتی Electronic Arts معرفی شد. عنوان مذکور برای انتشار در زمستان سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. هم چنین شایان به ذکر است که پلتفرم های مقصد این عنوان کنسول های  PlayStation 4 و Xbox One و رایانه های شخصی می باشد.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما سازندگان عنوان Mass Effect: Andromeda به خواسته های هوادارن توجه خواهند کرد؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.